søndag den 2. oktober 2011

Lørdagens køb fra designer bazaar

Jeg købte kun 2 ting lørdag og har i alt (lørdag og søndag) kun brugt 880 kr. Det er da rimelig godt gået med alle de fristelser! :-) Der var tyndet lidt ud i standene pga. designer forum, så der var mange der var der i stedet for, men der var alligevel mange af de gode stande :-)

Jeg købte disse to cardigans fra Second Female til 200 kr stykket, kvaliteten er virkelig lækker. Den mønstrede ser lidt fesen ud, men den er så fed når den er på. Ville allerhelst have haft den orange i karrygul, men der var desværre kun de store størrelser tilbage :-( Men i og med at de havde stand i både KBH og Odense, håber jeg at de har nogle tilbage fra kbh messen eller andet godt, som de har med næste weekend i Herning. De gennemsigtige skjorter med og uden ærmer jeg ville have haft var desværre også udsolgt :-( Men så sparede jeg da de penge, hvis man skal se lidt positivt på det ;-)




8 kommentarer:

  1. Den mønstrede du har, har jeg med et andet mønster og har sjovt nok haft den på idag, jeg synes den er så rar at have på.

    SvarSlet
  2. Øv, jeg er ked af, at der kun var rester tilbage til dig :-( Men de her cardigans ser begge meget lækre ud :-) Godt nok også ærgeligt du ikke fik Bila :-( Jeg har den faktisk på as we speak og tænker på dig ;-) Håber ellers det gik godt på messen, vi er mange, der gerne ser dig i Kbh. ;-)

    SvarSlet
  3. De virker da til at være ret lækker :-)

    SvarSlet
  4. Lækre køb - kan rigtig godt lide den brændte med lapperne :)

    SvarSlet
  5. Guapizimo - hihi, det er da lidt pudsigt :-) og ja, det er virkelig en lækker blød kvalitet :-)

    Lullu - Håber virkelig også at jeg får tilbudt en stand til foråret. Overvejer at søge både i forum og øksnehallen, men det er bare lige med transport, overnatninger og arbejdskraft, men det skal altså prøves :-D Ja, det er så ærgerligt med den skjorte, den er så fin. Håber de har nogle tilbage fra kbh eller får en opfyldning til de næste to messer :-D

    Jadore - Det er de bestemt :-)

    Malsen - Det er også helt klart favoritten, så det er ærgerligt de ikke havde den i flere farver :-D

    SvarSlet
  6. Den brændte med lapperne er rigtig fin. Minder mig lidt om min jeg har i brun fra Second female.

    /Chau
    http://thetigerakachau.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Hvor er de lækre! De måtte godt flytte ind i mit skab :D

    SvarSlet
  8. Ja, det er klart. Det kan jeg sagtens forstå. Du er velkommen til at sove på min sofa et par nætter, men det hjælper jo ikke på resten :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...