lørdag den 29. oktober 2011

Magnetiske neglelakker @ downtown

Siden Guapizimo viste en magnetisk neglelak tilbage i sommers, har jeg været lidt hooked på at prøve det. Synes det er vældig smart at man pga. små magnetiske partikler kan lave mønster i lakken med en magnet. Så da jeg faldt over dette downtown tilbud, blev jeg altså lidt fristet. Man får 4 lakker og 2 magneter for 229 kr inkl. fragt, hvilket giver en stk pris på ca. 57 kr. pr. lak. Normalprisen skulle eftersigende være 460 kr - altså 115 kr/stykket, det ville jeg alligevel aldrig betale for sådan en lak. Anyway, jeg overvejer om jeg skulle springe på tilbuddet - jeg er desværre ikke faldet over et bedre tilbud på ebay, i netbutikker eller fysiske butikker. Samtidig undrer jeg mig nu også over at lakkerne ikke er til at finde på deres webshop dealen henviser til.

Kender i til et billigere/bedre tilbud med magnetiske neglelakker? Eller har i kendskab til mærket?


9 kommentarer:

  1. Pudsigt med tilbudet for det er faktisk ikke længe siden jeg gik forbi Mona Lise butikken og kiggede på disse i vinduet, ved dog ikke hvorfor de ikke har fået dem på webshoppen, for jeg har faktisk ledt efter dem derinde tidligere.

    Nails Inc. har også lavet magnetiske lakker, der bliver det dog til en noget dyrere stk. pris, men du kan se en af dem her: http://www.beautybay.com/cosmetics/nailsinc/housesofparliament/

    SvarSlet
  2. De har dem på deres webshop, hvis man søger på magnetic: http://shop.monalise.dk/catalog/advanced_search_result.php?keywords=magnetic&x=0&y=0

    SvarSlet
  3. Anonym29/10/11

    Hejsa

    Ved du om tilbuddet stadig gælder på downtown?kan ikke finde det derinde:-(

    KH.Marianne

    SvarSlet
  4. Guapizimo - Googlede lidt i går og fandt også dem fra nails inc. Det er nogle virkelig fine farver de har, dog noget dyre. Men det er vel også bedre at nøjes med en i en virkelig lækker farve :-D

    Malsen - Super, tak. kan se en lak koster 65 kr, så det er egentlig ikke så meget man sparer, til gengæld er magneterne dyre.

    Marianne - Ja, du skal bare klikke på billedet, det gælder ca. 5 timer endnu :-) Det er under Århus.

    SvarSlet
  5. Anonym29/10/11

    1000 tak har lige fundet det,men du har godtnok ret i man kan ik finde dem derinde,jo altså godtnok en til 65.men var det ik sådan et sæt med 4 lakker og 2 magnetter til 229?el.er det mig der har misforstået det helt?:-)hihi

    SvarSlet
  6. Det var så lidt :-D Man skal købe dealen fra downtown for at kunne købe det til den pris, tror man er nødt til at bestille over telefon eller mail efterfølgende for at bruge værdibeviset fra downtown :-)

    SvarSlet
  7. Ej hvor nice :-) det har jeg aldrig hørt om før!

    SvarSlet
  8. Har hørt om det! men hvor kan man købe det henne i danmark? (-:

    SvarSlet
  9. har en give-away kørende som du meget gerne må tjekke ud, måske bliver du den heldig vinder.
    http://byshiva.blogspot.dk/2012/07/give-away-2-tezzo.html#comment-form
    -xx

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...