lørdag den 22. oktober 2011

Matas kvinde-event + goodiebag

Dette indlæg skrev jeg faktisk tilbage i starten af oktober, jeg har bare ikke fået mig selv til at rette det igennem før nu. I slutningen af september var jeg til Matas kvinde-event 2011. Eventen kostede 249 kr + gebyr, i alt måtte vi slippe 269 kr pr. billet. Alle deltagere fik en goodiebag med i prisen som bestod af ovenstående. 3(!!) små gratisprøver på håndcreme, en gratisprøve på bodylotion, neglefile, sally hansen neglelak (plum's the word) og et lille lancomesæt bestående af ansigtscreme, mini hypnose mascara og øjenmakeup fjerner. Derudover var der et gratis magasin og nogle flyers jeg lod blive.

Synes goodiebag var skuffende taget i betragtning af at jeg har betalt for den og arrangementet, lancomesættet og neglelakken trak dog lidt op.

Selve arrangementet synes jeg også var en skuffelse. I pausen solgte de nogle af de produkter der blev brugt under arrangementet, som eftersigende skulle være med store besparelser - udvalget var utrolig ringe - udelukkende lancome og sally hansen produkter, priserne høje og så var det næsten ene af sammenpakninger, så man var i mange af tilfældende tvunget til at købe 2 ting eller flere, for at kunne spare et par kroner. Det eneste der blev brugt under showet som jeg gerne ville have haft fat i - noget creme der opløser ens neglebånd, havde de ikke med :-S Derudover var der kildevand, brunplettede bananer og overmodne æbler og pærer.

Der var en fra Sally Hansen der brugte ca. 15 min på at fortælle om neglelakker, nailwraps og lign. og som gav nogle gode råd omkring fjernelse af neglebånd osv. Fra Lancôme var der en makeup-artist der brugte omkring 60 laaaaange minutter på at lægge en makeup på en 50+ årig kvinde og kort tid på en 19 årig. Efter pausen kom Mette Lisby og underholdte, hendes jokes var forudsigelige og det var gabende kedeligt. Hele arrangementet var lavet som om det var henvendt til gifte koner på 40+, og hvis ikke det var fordi vi sad placeret i midten og hele rækken skulle rejse sig for at vi kunne komme ud, var vi gået. Jeg synes absolut ikke det var pengene værd. Jeg ville have syntes at det var nogenlunde, hvis det havde kostet det samme som en biografbillet, men til 270 kr lavede det slet ikke op til mine forventninger :-)

Der blev trukket lod om et rejsesæt blandt alle deltagere, tror det er første gang jeg nogensinde har krydset fingre for at jeg ikke vandt konkurrencen, for kønt var det altså ikke ;-$

Jeg var til et lignende arrangement for en del år siden (5-7 år siden), som vist nok blev afholdt af et kvindemagasin, som var et helt igennem fantastisk arrangement og derfor havde jeg nok rimelig høje forventninger til dette event, men matas arrangementet kunne altså ikke nå det til sokkeholderne.

2 kommentarer:

  1. Syntes desværre bare tit man bliver skuffet over div. goodiebags :/

    Og det er lige meget om man betaler el. ej
    Nogle gange er pakken fyldt med ene flyers, skuffende

    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er det vildt, at vi har så forskellige opfattelser. Vores frugt var rigtig lækker, og jeg kunne godt li' Mette Lisby.. Hm.. :-) Synes det var synd, at man skulle købe 2 produkter sammen. Det var ærgeligt.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...