onsdag den 12. oktober 2011

Messe køb part 2 @ nye vinterjakker

Beklager den manglende blogging, men jeg har simpelthen så travlt for tiden. Mangler mine weekender, som jo pt. bruges til messer, så der er ikke meget tid til overs til bloggen i øjeblikket, men skulle forhåbentlig blive bedre igen efter denne weekend. Anyway, ville lige vise to af mine messekøb fra Outlet Messen/Designer Bazaar i Herning. Et af mine mål var at finde en ny vinterjakke, da alle mine jakker/frakker er blevet for store. Message havde en stand lige ved siden af toilettet, og da jeg søndag spottede at de havde sat alt overtøjet ned fra 500 kr til 350 kr, ville jeg da lige kigge. Jeg fandt hurtigt to frakker jeg måtte prøve, de havde kun small tilbage, så jeg var lidt skeptisk om jeg mon kunne passe dem, og da de begge passede kunne jeg altså ikke vælge. Normalpris er omkring 1000-1400 kr stykket og er begge fra mbym, så det må da siges at være noget af et kup. Det er begge uldjakker, men de er ikke så kraftige igen, så det kan godt være jeg skal på jagt efter endnu en, hvis vi igen får en virkelig kold vinter.






I denne weekend er der ModeMekka i Århus (Scandinavian Congress Center), og jeg vil da kraftigt anbefale at slå et smut forbi, da man virkelig kan gøre nogle gode fund :-)

7 kommentarer:

  1. Det er et godt kup du har gjort dig :)
    De er rigtig pæne begge to og den sorte ser også dejlig varm ud :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle kup :) jeg er helt vild med farven på den lyse.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle kup :) jeg er helt vild med farven på den lyse.

    SvarSlet
  4. Flotte jakke og det var da en ret god pris du fik dem til!

    Kender godt det med ikke at have så meget tid til blogging, jeg synes også jeg har 1000 ting om ørerne for tiden, så det kan være svært at finde tiden.

    SvarSlet
  5. De er da virkelig fine - gode køb må man sige :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte, gode køb :-)

    SvarSlet
  7. Ja, priserne var bestemt ikke dårlige. Og så er det rart med en klassisk sort jakke og en der ikke er sort ;-) Ender alt for ofte med at købe en sort jakke :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...