søndag den 23. oktober 2011

New in; vinteraccessories




Mine læderhandsker trænger til en udskiftning, så da jeg tilfældigt faldt over disse i H&M måtte de med hjem. De er virkelig rare at have på, fås også i tan og så er de foret. De koster 179 kr, hvilket jeg synes et en virkelig god pris for et par læderhandsker.

Det bordeauxfarvede tørklæde er også fra H&M til 69,96 kr. Det fås også i sort og grå, er dog helt vild med den bordeaux farve der er så fin sammen med sort. Til trods for at det er 100% akryl, så er det virkelig lækkert og blødt at have på, og min hals er rimelig sart på det punkt når det kommer til strik der kradser.

Pt. er jeg på jagt efter et tubetørklæde i sennepsgul eller karrygul, måske også i bordeaux og helst i ensrettet strik, det er bare ufattelig svært at finde, men derefter vil jeg være godt dækket ind med farvede vinteraccessories for denne sæson ;-)

Har i set nogle karrygule eller sennepsgule tørklæder derude? Det behøver egentlig ikke at være et tubetørklæde/snood, bare der ikke er sådan nogle kvaster i enderne som der er på tørklædet her. Jeg har været i alverdens butikker og ledte også på messerne uden håb.

7 kommentarer:

  1. Cool tørklæde :-)

    SvarSlet
  2. Jeg købte også fine læderhandsker i H&M sidste vinter, og de er stadig rigtig fine. Er meget glad for dem :-) Og halstørklædet har bare den bedste farve. Jeg prøvede en bordeaux hue i går, men den var desværre for dyr. Må lære at strikke ;-)

    SvarSlet
  3. Jadore - Tak :-)

    Lullu - De har også huer i samme farve til vist nok 50 kr i H&M, hvis det er. Men ja, det kunne bestemt ikke være dårligt hvis man selv kunne strikke det :-D

    SvarSlet
  4. Jeg ved ikke om du kan få hende til at sende til DK, men der er et på ebay: http://www.ebay.co.uk/itm/Mustard-SNOOD-Chunky-Scarf-CABLE-KNIT-THick-Primark-BNWT-SEASON-NEW-IN-/270838720440?pt=Women_s_Accessories_UK&hash=item3f0f3ee7b8

    Ellers måske at Katja (Fashion by Sobczak) kan strikke en til dig....hun er ret ferm til den slags :)

    SvarSlet
  5. Annisette24/10/11

    Jeg fandt to til dig her..
    http://e-scarf.dk/stor-strik-tube-i-mork-karrygul.html
    lidt dyrt måske, men flot!
    Og den anden her
    http://dk.bestseller.com/only/accessories/LOVELYKNITSCARF/15059591,da_DK,pd.html?dwvar_15059591_colorPattern=15059591_SUNFLOWER

    SvarSlet
  6. Tusind tak for links, hvor er I søde :-D Dem vil jeg helt sikkert kigge nærmere på :-D

    SvarSlet
  7. Åh, jeg må se om jeg ikke kan få et rødt tørklæde som det i min H&M her i USA. De er altid lidt langsomme om at komme ud med ting som de har i DK :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...