onsdag den 5. oktober 2011

Ny duft - MaxMara

I søndags købte jeg denne Max Mara Le Parfum på messen. Den er på 90ml, selve foden - firkanten nederst sidder ikke fast på parfumen og gør bare så parfumen kan stå oprejst. Synes Flakonen er så fin. Den dufter fantastisk, som i man tager sig selv i at tænke "mmm, hvad er det der dufter så godt?" ;) Jeg har virkelig svært ved at finde parfumer, synes de fleste lugter meget kraftigt - så kraftigt at det ikke er til at trække vejret når de er på. Af samme årsag er min parfumesamling ret beskeden og består kun af 3 stk, hvor den ene har fulgt mig i årevis. Kan ikke lade være med at dufte til mit håndled konstant når den er på, det er yderst sjældent jeg finder en parfume der dufter SÅ godt. Anyway, jeg slap kun 250 kr for den, not bad :-)


3 kommentarer:

  1. Det er altid lækkert med nogle nye dufte :-)

    SvarSlet
  2. Den er nemlig drøn lækker den duft! :D

    SvarSlet
  3. Flot flacon og fantastisk hvis den dufter så godt :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...