søndag den 30. oktober 2011

Opi rainbow connection








Har alligevel aldrig oplevet at blive stoppet op på gaden og spurgt hvor min neglelak er fra, som var tilfældet hele to gange da jeg var ude og shoppe i fredags - endda til trods for at mine hænder/negle var pakket ind i handsker det meste af tiden. Men den er nu også fantastisk. 

Lakken som jeg også bloggede om forleden, købte jeg lige her på ebay i lørdags, og den lå allerede i min postkasse onsdag. Tog den på torsdag aften og i dag, søndag er den stadig ligesom da den kom på. Det er dog ikke den mest praktiske neglelak, det er lidt ligesom at have en flosset negl og så bare på samtlige 10 negle. Det er dog ikke så voldsomt at den hænger fast i ting, løse tråde eller lign :-)

Jeg har 3 lag på samt et lag klar lak oven på, ligesom til at forsegle - det var nødvendigt. Den tørrer hurtigt og da det ikke er en lak der skal være helt jævn og glat oven på, er den ikke så modtagelig for stød, så man kan rent faktisk omfordele glimmeret med fingeren uden at lakken bliver grim at se på og er derfor ufattelig nem at lægge ;-)

Alt det til trods, så synes jeg bestemt lakken er anbefalelsesværdig. Den er fantastisk skøn, og vil være lige så skøn at bruge som top lak med et enkelt lag oven på en farvet lak.

9 kommentarer:

  1. Den er sørme også fin :-)

    SvarSlet
  2. De er SÅ fine, men hænger glitteret ikke fast i alt muligt :/? Det er nemlig det der gør jeg ikke tør prøve det, for hader at hænge fast i hår/tøj osv :(

    SvarSlet
  3. Nanna - Ja, den er virkelig fantastisk :-D

    June - Ej, så slemt er det slet ikke. Den hænger bestemt ikke fast i tøj eller hår, men man kan godt mærke at der er lidt mere modstand end ellers, når man fx hiver et par nylonstrømper op, men den hænger bestemt ikke fast i dem og det er slet ikke sådan at den trækker løse tråde eller lign. Jeg vil i hvert fald gerne anbefale den, man kan jo nøjes med et enkelt lag eller to oven på en farvet lak, det vil også se fedt ud :-)

    SvarSlet
  4. Ej den virker godt nok rigtig fin :-)

    SvarSlet
  5. Gud, hvor er det smukt!
    Rigtig fed blog:-) Er blevet fast læser

    Kig gerne forbi min www.fashionofthelove.blogspot.com

    Christina(-:

    SvarSlet
  6. Virkelig festlig lak og hvor er det cool at du er blevet stoppet på gaden! :D

    SvarSlet
  7. Hvor er den altså bare flot! Lige noget for en glimmerpige som mig :D

    SvarSlet
  8. Den er altså også vildt fin :)

    SvarSlet
  9. Hej Julie.

    Den ser rimelig fantastisk ud! Hvad gør jeg, hvis jeg sidder og gerne vil have fat i den nu?

    Ellers en fin blog. Jeg er blevet fast læser.
    Du kan tage et kig forbi min, detdersker.blogspot.com, hvis du har lyst.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...