lørdag den 22. oktober 2011

OPI rainbow connection + crown me already



Jeg har forelsket mig fuldstændig i disse to OPI lakker. Den øverste hedder rainbow connection og er fra The Muppet Collection for Holiday 2011 og den nederste hedder crown me already. Er de ikke bare fantastiske? Rainbow vil også fungerer fantastisk som overlak på en farvet lak. Elsker alle de farvede små stykker glitter, den er helt til at blive glad af.

The muppet collection indeholder en lang række andre fantastiske ensfarvede glimmerlakker jeg også er svært fristet af at købe, indtil videre har jeg dog valgt at nøjes med disse to, glæder mig til at få dem hjem og prøve dem :-D

Jeg har købt dem begge på ebay, Rainbow connection købte jeg her for ca. 74 kr inkl. fragt og Crown me already købte jeg her for ca. 55 kr inkl. fragt. Rainbow connection er allerede udsolgt de fleste steder.

Jeg ender nok også med at købe Gone Gonzo (55kr) og Divine Swine (55 kr) som pt. er gemt på min watch list på ebay. Swatch and learn har billeder af de fleste af lakkerne fra muppet collection på :-)

Obs - Crown me already, Divine Swine og Gone Genzo er alle fra samme sælger, så nøjes med at købe en af gangen og afvent til lakken er afsendt før i køber igen, da prisen for 2 lakker inkl. fragt er over 80 kr. så undgår i importgebyr (160 kr) og 25% moms ;-)

Er der nogle i skal have fat på?

12 kommentarer:

  1. Årh den øverste er fantastisk! Jeg hader bare at glitterlakker er så svære at få af igen.

    SvarSlet
  2. Ja, den er virkelig skøn. Swatch and learn som jeg også har de 2 første billeder fra, har faktisk et par tips til fjernelse af glimmerlakker som jo er lidt mere tricky at fjerne end andre. Tror jeg skal have fat på sådan en bøtte, hvor man stikker fingeren ned og drejer rundt, tror det vil hjælpe en del på det. Men uanset hvad, så måtte disse altså bare hjem i samlingen :-D

    SvarSlet
  3. Har bestilt gettin miss piggy with it :) ihhh de er SÅ fine :)

    SvarSlet
  4. De er så fine! Men ikke nemme at få af igen hehe :)

    SvarSlet
  5. Doktor - Ih, den er også fin. Ved ikke hvorfor men jeg kommer virkelig i julestemning af den og den grønne (Fresh Frog of Bel Air), og alene af den grund overvejer jeg også at købe begge :-D

    Milana - Man må tage det søde med det sure :-D De er alt for fine til ikke at komme hjem i samlingen. hihi.

    SvarSlet
  6. Hvor er den øverste bare fantastisk!

    SvarSlet
  7. Jeg er VILD med din blog, og de skønne neglelakker!!

    Besøg os!

    http://www.weightlossacross.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Rebecca fra Canada har den sejeste neglelak-blog. Hun har anmeldt glimmer lakkerne fra opi/muppets her:

    http://rebeccalikesnails.blogspot.com/2011/10/opi-muppets-collection-swatches-and.html

    Virkelig en god anmeldelse! :-)

    SvarSlet
  9. Jeg kunne helt sikkert godt overveje Rainbow Connection. Den er ret sjov synes jeg :-)

    SvarSlet
  10. Jeg er ret vild med Gone Gonzo og kunne godt finde på at bestille den hjem.

    SvarSlet
  11. Den første er jo helt fantastisk! :-)

    SvarSlet
  12. Emma - Ja, den er bare så smuk.

    Sigrid/Mette - Tusind tak :-D Vil da kigge forbi.

    Doktor - Uh, det må jeg lige tjekke nærmere, selv om jeg bliver mere og mere forelsket i kollektionen jo flere billeder jeg ser af lakerne :-D

    Nanna - Ja, den er simpelthen så skøn og festlig, man kan da ikke blive andet end i godt humør af alle de fine glitterstykker.

    Guapizimo - Den er også bare fantastisk, den ender jeg nok også med at købe.

    Lullu - Ja, den er intet mindre end fantastisk :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...