fredag den 28. oktober 2011

Sequin dress

Jeg tror ikke at den er voldsom behagelig at have på, men ikke desto mindre, så synes jeg at 149 kr er et kup for denne fine Vila kjole. Find den her. Det er vel at mærke kun i dag den kan købes til denne pris, og den vil da være perfekt til julens mange fester.

Min trådløse mus er død, skal på jagt efter nye batterier, for sådan en touchpad mus på en blærbar sætter altså sine begrænsninger for kreative udfoldelser i photoshop ;-) ...og egentlig bare generelt.


10 kommentarer:

  1. Oj hvor er den lækker!! Desværre er den i sølv :( havde jeg ikke lige set. øvøv

    SvarSlet
  2. Nej nej nej, hvor er den pœn! Åh altså, må ikke, men vil gerne ;)

    SvarSlet
  3. Løjsen - Tror det er en fejl. Under beskrivelse står der sort og billederne viser tydeligt en sort kjole, så jeg er ret sikker på at det er en sort kjole der kommer :-D Om ikke andet ville fejlen ene og alene være bubbelrooms, så jeg ville tage chancen :-)

    Stine - Hihi, har samme dilemma. Den er såå fin, men jeg må ikke. suk ;-)

    SvarSlet
  4. Åh ja, jeg kan kun være enig. Den ville være helt perfekt til en julefrokost.

    SvarSlet
  5. Lige præcis Nanna. Ih, hvor det kribler i fingrene for at klikke den hjem :-D hihi

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare fin :-)

    SvarSlet
  7. Den er fin og godt nok billig!

    SvarSlet
  8. Den er godt nok super fin :)

    //Sanne
    ifellinlovewithashoe.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Vil være genial til div. julefrokoster & nytårsaften!

    Og så til den pris! do it :)

    http://itsmypassions.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Den er flot! Men jeg har selv en kjole med pallietter, og den er ikke rar at have på..

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...