onsdag den 5. oktober 2011

Tip: Vila dina lace dress til 149 kr.

Er lige nødt til at tippe om denne Vila kjole fra Bubbleroom. Den var dress of the day i mandags, men den kan stadig købes for 149 kr (188 kr i alt med fragt). Jeg har også fundet den på denne side (med flere billeder af kjolen), hvor den står i 349 sek (284dkk), så 188 kr, er da en ganske fin pris for denne fine sag. På bubbleroom har de den også i rød lige her til 259 kr. Jeg er kommet til at købe den sorte og er ganske sikker på at det bliver en af favoritterne i skabet. Elsker blonder! I foråret havde de en anden blondekjole fra Vila i samme kampagne, som jeg har brugt flittigt, så jeg glæder mig til denne lander med posten! :-)



3 kommentarer:

  1. Hvor er din blog fin! Jeg følger via bloglovin'! jeg håber du også har lyst til at følge min! :)

    justenkel.blogspot.com

    hugs

    SvarSlet
  2. Godt tip, den er da rigtig fin den kjole!

    SvarSlet
  3. Line - Tusind tak skal du have :-) Jeg vil da slå et smut forbi hos dig også.

    Guapizimo - Synes også den er så fin, og prisen er da til at betale :-D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...