torsdag den 20. oktober 2011

Versace for H&M

Et lille udsnit af Versace for H&M kollektionen der kan shoppes i H&M butikker fra d. 17. november. Synes det er lidt små dyrt ligesom Lanvin kollektionen, men der er virkelig nogle fine ting i blandt. Er helt vild med den sorte kjole på billedet i midten, meeeen 999 kr er dog lige i overkanten for mig, så det bliver nok bare ved drømmen. Der er et ret fint pink læderbælte i kollektionen til 249 kr. - hvis jeg ender med at købe noget, kunne det meget vel blive det :-) Læderjakken og den pink kjole er nu heller ikke helt tosset.

Hvad synes I om kollektionen? Er der noget i skal have fat i?

8 kommentarer:

  1. Jeg har ikke umiddelbart planer om at skulle eje noget af det, det ville måske blive til en ring eller et armbånd.

    SvarSlet
  2. Jeg tror jeg vil tage forbi og kigge :)

    SvarSlet
  3. Jeg er lidt vild med de ting der kommer i Home-kollektionen og ellers den pink kjole, læderjakken, bælterne og smykkerne. Jeg regner dog ikke med at jeg kommer til at købe ret meget fra kollektionen. Måske en enkelt ting eller to :)

    SvarSlet
  4. Jeg har også kigget på den midterste kjole, men er nået til den konklusion, at den er for kort.. Så nu håber jeg lidt på spenceren :) Men den koster også 999 kr.. Så gogogo udsalg ;)

    SvarSlet
  5. Synes heller ikke lige at der er noget som der bare er noget jeg SKAL eje :-)

    SvarSlet
  6. Jeg er ikke specielt begejstret. Måske det skal ses live? :-)

    SvarSlet
  7. Tror heller ikke at jeg ender med at købe noget af det og synes også 1000 kr er for dyrt for en H&M kjole, om det så er Versace der har designet den ;-D Meeeen hvis det lykkedes at fange noget af det på udsalg kunne jeg sikkert godt lade mig friste af en ting eller to - krydser fingre. hihi :-D

    SvarSlet
  8. Anonym22/10/11

    Jeg så udtrykket 'ny-rig russer' brugt et sted i blogland, og det synes jeg egentlig rammer meget godt :)

    Der er ikke noget af det, jeg ikke kan leve uden i hvert fald :)

    Mvh. Cille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...