lørdag den 5. november 2011

Asos berry dress


Jeg er fuldstændig forelsket i denne kjole fra ASOS. Farven er simpelthen SÅ smuk og selve pasformen er fantastisk. Hvis det ikke var fordi jeg var lidt i tvivl om den åbne ryg, havde jeg fluks shoppet den. Find den her

Var til julefrokost i går og en tur i byen efterfølgende. Var først hjemme kl 4, til trods for at jeg er 'velsignet' med aldrig at få tømmermænd ;-) har jeg alligevel trukket stikket ud og holder en lille pause fra alt det jeg burde lave ;-)

6 kommentarer:

  1. Den er nu også ret flot, jeg er bare ikke så god til det med at have bar ryg.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den flot :-) Er helt vild med den farve :-)

    SvarSlet
  3. Nej, hvor er farven lækker......men jeg kan godt forstå med den åbne ryg....den ville også holde mig tilbage.

    SvarSlet
  4. Åh gud, hvem der dog bare havde ryg (og krop) til den :-) Fantastisk farve.

    SvarSlet
  5. Ja, den er virkelig flot i farven!

    SvarSlet
  6. Hvor er den pæn! Sikke en farve! :)
    www.leilaswonderland.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...