søndag den 13. november 2011

Barry M Pure Turquoise




Da jeg fik denne lak hjem forleden blev jeg til at starte med virkelig skuffet, da den i flasken har en rigtig fesen lyseblå farve. Men indeni flasken gemmer der sig den fineste turkise lak, må sige at jeg kun blev positivt overrasket da den kom på.

Den har været på i 4 dage og er først lige begyndt at blive slidt at se på. Deres lakker koster kun 2,99£ og er klart blandt mine favoritter - de er utrolig nemme at påføre, holder godt, har et ganske udemærket udvalg af farver og bedst af alt er prisen på ca. 25 kr.

Der er i øvrigt en rabatkode der giver 10% rabat hos Barry M, brug koden SAVE10 som udløber til midnat fredag d. 18. november 2012

3 kommentarer:

  1. Det er en super blog du har, lige noget for mig. Tjek min ud og bliv fast læser; lifeaccordingtothilda.blogspot.com.

    SvarSlet
  2. Super Fed farve!

    Thomas-hapka.blogspot.com

    SvarSlet
  3. wow, hvor er dine negle flotte! xx http://cphcandybysophia.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...