onsdag den 9. november 2011

Budget vs luksus - Bordeaux tørklæde

10 kommentarer:

  1. Åh ja, det spottede jeg også forleden :) Jeg forstår bare slet ikke hypen med det der Acne tørklæde. Jeg er slet ikke til frynser på tørklæder, og så synes jeg vist bare ikke det er noget særligt :)

    SvarSlet
  2. Altså, jeg ville da gerne have et tørklæde i bordeaux, men det er bestemt ikke et must, og helt ærligt - 800kr. for et tørklæde. Wauw siger jeg báre :-) Jeg synes, min COS hue var dyr ;-) Så er det godt med billige alternativer fra E-bay :-)

    SvarSlet
  3. haha :-D Jeg kunne godt nok heller aldrig drømme om at give 800 kr for et tørklæde - i hvert fald ikke for sådan et simpelt et i uld som det fra acne. Men når det kom til stykket, ville jeg nok hellere bruge pengene på sko eller lign ;-) Må også indrømme at jeg mest er til tørklæder uden kvaster, men ebay har i hvert fald et pænt udvalg af tørklæder og mange gode alternativer til det 800 kr dyre fra acne ;-)

    SvarSlet
  4. Det fra Acne er virkelig flot!

    SvarSlet
  5. Alletiders indlæg! Har du tilfældigvis set nogle lignende uden frynser på Ebay?

    SvarSlet
  6. Dana - Ja, der er nogle her, her, her, her, her, her og her

    det sidste er ret lækkert.

    SvarSlet
  7. Tak for hjælpen! Helt enig med det sidste. Bordeaux farven virker bare ikke helt rigtig. Øv. Hælder måske til dem med frynser nu. Selvom jeg hader frynser -.-

    SvarSlet
  8. No Problem. Alt efter hvordan det er lavet - hvis det ikke er noget strik der travler, kan man jo klippe dem af :-) Hvis det er noget der travler, man kan zigzagge henover kanten på en symaskine inden man klipper dem af :-) De koster jo heldigvis ikke alverdens, så man kan da godt tillade sig at lave dem lidt om ;-)

    SvarSlet
  9. Det er en trend lige nu, så jeg vil helt klart sige det bilige. Invester i et som ikke er et kæmpe hit lige nu og som du ikke bliver træt af om 1 måned :)

    SvarSlet
  10. Milana - Kunne ikke være mere enig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...