tirsdag den 22. november 2011

Dress of the day #57




Dress H&M Trend - Boots Gardenia - Nailpolish Barry M - Earrings Andora Design

Har endelig efter 1 års tid fundet mine yndlings øreringe igen. Jeg har det med at smide mine smykker tilfældige steder, når jeg ikke lige gider at have dem på mere, af samme årsag er mine smykker også tit endt i min mors smykkeskrin, som så hårdnakket påstår at det er hendes ;-) Anyway, jeg fandt dem i et rum i en taske der lå i mit skab, sådan går det når man har for mange tasker - havde ellers gennemrodet de mest sandsynlige adskillige gange. hihi. H&M trendkjolen blev luftet for første gang i dag, til trods for at det er liiiidt koldt med de bare arme, men den er så fin.


2 kommentarer:

  1. Fede sko!
    Jeg må osse snart et smut og kigge på det nye fra H&M trend - har allerede set mig varm på noget af det!
    Tjek min blog ud, hvis du lyster!

    Fashioninsilence.blogspot.com

    - Freja

    SvarSlet
  2. Den er altså også bare rigtig flot den kjole :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...