mandag den 7. november 2011

Eget domæne | Blogroll | Link bytte

Jeg er flyttet til eget domæne, så det fremover bliver nemmere at skrive og huske bloggens adresse. Man bliver dog automatisk omdirigeret når man besøger den gamle blog, super praktisk.

Men i "flytningen" til eget domæne er min blogroll åbenbart blevet slettet. Så i samme ombæring kan jeg jo lige få den opdateret.

Så - Vil du bytte link? Mine eneste krav er at din blog er min. 1 måned gammel og at du opdaterer din blog (forholdsvis) jævnligt og ikke bare bruger den til andres giveaways, gratis ting osv ;-) og selvfølgelig at du linker tilbage til mig.

Da jeg ikke kan huske alle dem jeg linkede til tidligere, håber jeg også at alle jer der allerede linker til mig vil skrive, så I kan komme på min blogroll igen :-) og så håber jeg at I vil rette linket til, så i linker til 99dresses.dk og ikke 99dresses.blogspot.com :-)

21 kommentarer:

  1. Im in :)
    http://lisepaasu.blogspot.com
    Jeg linker til dig right away :)
    /Lise

    SvarSlet
  2. Hejsa,
    Tillykke med dit nye domæne :)
    Jeg vil gerne på igen, og jeg har ændret dit link på min side.

    Mvh Anja

    SvarSlet
  3. Tillykke med domænet (: Jeg vil gerne på din blog-roll igen, og ændrer straks dit link på min side (:

    Hilsen Stine K.A., www.6400happimess.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne fortsat bytte links.
    bestrongberry.blogspot.com

    Mvh. Stina

    SvarSlet
  5. Vi linker i forvejen til dig, og jeg retter dit link med det samme :)

    www.styledourway.com

    SvarSlet
  6. Jeg linker til dig allerede og har rettet linket :)

    Stort tillykke med det nye domæne!

    SvarSlet
  7. Sara og jeg linker allerede til dig og har rettet linket :)

    www.sara-stine.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg vil da gerne på :)
    Og du er allerede på min!
    Mvh Betina
    www.betinalerche.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Tillykke med dit eget domæne :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil rigtig gerne være med :-)
    Jeg linker allerede til dig, og har rettet linket.

    Og tillykke med det nye domæne :-)

    SvarSlet
  11. Jeg linker allerede til dig, og vil gerne på listen igen. Jeg ved ikke, om jeg kan rette adressen nu, da jeg skriver fra Tlf. Men gør det snarest.

    SvarSlet
  12. Jeg linker allerede og har netop rettet linket :-) Tillykke med eget domæne, det må jeg også snart få taget mig sammen til.

    SvarSlet
  13. Du er hermed kommet på min blogroll

    Hilsen Trine / http://trincatinca.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. Vi linkede allerede!

    http://www.weightlossacross.blogspot.com

    SvarSlet
  15. Jeg vil rigtig gerne link bytte med dig søde Julie.

    http://idawsblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  16. Fedt at I er så mange der gerne vil bytte link :-D Jeg har fået sat de fleste af jer på, og resten skal nok komme asap :-D

    SvarSlet
  17. Jeg har ikke været med på din tidligere blogroll, men jeg vil da gerne på, hvis du vil have mig? ;)
    Du er på min blog. :)

    SvarSlet
  18. Jeg vil også gerne på hvis jeg kan nå det :)

    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  19. Hej... Jeg linker selvfølgelig stadig, og har rettet... Håber jeg stadig vil være at finde på din :-)

    http://doktorsfierceness.blogspot.com/

    SvarSlet
  20. Fedt. I skulle gerne være på alle 3 :-D

    SvarSlet
  21. Anonym22/12/11

    www.99dresses.dk er en en af ​​de mere imponerende blogs, jeg har set. Tak så meget for at holde internettet classy til en forandring. Youve fik stil, klasse, bravado. Jeg mener det. Vær holde det op, fordi uden internettet afgjort mangler intelligens.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...