fredag den 25. november 2011

Gold shattered nails





Barry M 321 Gold nail effects (3,99£) + H&M Taupe (9,95 kr)

Jeg kan virkelig ikke finde ud af om jeg synes det er fedt eller om jeg synes det ser sjusket ud. Ikke desto mindre, så synes jeg stadig at "cracked/shattered" neglelak ligner indtørret yoghurt :-P Jeg er dog blevet hooked på at prøve det med grå/sølv, så jeg har bestilt en sølv shatter neglelak fra OPI på ebay til 50 kr inkl. i mandags som gerne snart skulle komme med posten, er virkelig spændt på hvordan det bliver.

Hvad synes I om shattered/cracked neglelakker?


7 kommentarer:

  1. Guld er ikke lige min stil. Men synes dine hænder og lange tynde fingre er helt fantastiske :-)

    SvarSlet
  2. Årh tak, hvor er du sød :-D

    SvarSlet
  3. Er helt vild med krakelerende neglelak, synes det ser så fedt ud! ;)

    proox.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Jeg er ikke helt hoppet med på den der bølge endnu - det kræver lidt mere overtalelse.

    Og ja, du har da nogle fantastisk pæne hænder ;-)

    SvarSlet
  5. Hvor ser det cool ud :-)

    SvarSlet
  6. HVis nu der kom en sort eller i hvert fald en mørk farve under, ville det blive lidt leo-agtigt :)

    SvarSlet
  7. Jeg må ærligt indrømme, at jeg ikke er den store fan af "cracked". Men jeg må så sige, at denne her kombination er super smuk :-) Har i øvrigt set flere nordiske bloggere med Berry M. guld eller sølv neglelak, som ser rigtig cool ud.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...