mandag den 21. november 2011

Lune cardigans der er til at betale


Pt. er jeg på jagt efter nogle lune cardigans i strik, så kan man stadig holde varmen selv om man hopper i en ærmeløs eller kortærmet kjole, og det er også en af de ting der står øverst på min ønskeseddel. Her er i hvert fald 5 rigtig gode bud der meget vel kunne ende på sedlen. Kan rigtig godt lide cardiganen fra Miss Selfridge, synes den er lidt fed og specielt og bedst af alt, så er det imiteret pels. Skal ærligt indrømme at jeg er stor modstander af pels, synes det er forkert at slå et dyr ihjel kun for dets pels. Dog tror jeg at den vil være pænest til et par skinny jeans.

5 kommentarer:

  1. Det er nogle lækre imellem :-)

    SvarSlet
  2. Uh cardigans kan man bare aldrig få nok af!

    SvarSlet
  3. De er pæne - dem alle sammen.
    Og rigtig godt indlæg :) - jeg er også en af dem, der bare fryser konstant :(

    SvarSlet
  4. Æv, den fra Vila er totalt udsolgt :-(

    SvarSlet
  5. Jadore - Synes også de er rigtig fine :-)

    Guapizimo - Lige præcis!

    Ida - Tak. Ja, jeg er godt nok også blevet en frossen pind og må pakke mig ind i store trøjer osv. :-D

    Lullu - Ej hvor ærgerligt. Det er godt nok gået stærkt så, der var masser inden jeg lavede indlægget. Men den er også virkelig lækker og billig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...