mandag den 21. november 2011

Miss Selfridge fristelser



Jeg er kommet til at shoppe lidt. Jeg har faktisk slet ikke købt noget hele sidste uge, så jeg synes godt at jeg måtte købe en lille smule. Endte med at komme alt dette i kurven, så jeg måtte skære lidt ned i det. Miss Selfridge har gratis worldwide forsendelse ved køb over 60£, som ellers koster 5£, så det var mit mål bare liiiiige at nå de 60£. Men nøj hvor er jeg fristet til at købe resten også. suuuuk. Jeg har købt cardiganen og 2 af kjolerne. Støvlerne må vente til næste gang, men 2 af kjolerne er også på vej herhjem, kan I gætte hvilken? ;-)

Brugte i øvrigt nus coden 070820030000000 der gav 10% på bestillingen

6 kommentarer:

  1. Fine ting :D Den er ret fin den zipper dress :) Jeg har aldrig købt tøj fra MS, ved du hvordan det er i størrelserne? Jeg er nemlig midt imellem 8 og 10 :(

    SvarSlet
  2. Jeg er vild med tights'ne. I sær dem med sløjfe og de bordeaux.

    SvarSlet
  3. June - Ja, den er bare så lækker. Ærger mig lidt over at der ikke også var penge til den. Miss Selfridge laves og ejes af de samme som ejer Topshop, så størrelserne er ligesom topshops, og dem kender du jo :-D Hvis det er noget, så er det lidt til den lille side, i hvert fald hvid man køber noget uden stræk og som ikke er oversize :-)

    Betina - Synes også de er så fine dem med sløjfen, de fås også hvor det ligner at der er snoet et bånd rundt om låret, så fine! :-)

    SvarSlet
  4. Den cardigan ser lækker ud. Og støvlerne er bestemt også fine...Dem kan jeg godt forstå du faldt over.

    SvarSlet
  5. Synes også begge dele ser virkelig fine ud, er så spændt på cardiganen - det er jo rart med noget andet end sort altid ;-) Håber at skoene også en dag finder vej hjem til mig ;-) hihi

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med støvlerne. June, jeg fik købt 2 cardigans der i London, og jeg orkede ikke at prøve dem. Da jeg så prøvede dem på hotelværelset, var de mega små, selvom de var i L. Øv :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...