lørdag den 26. november 2011

Neglelak for alle pengene








Ligesom så mange andre kunne jeg heller ikke modstå tilbuddet fra billigvoks.dk og bestilte således en ordentlig håndfuld neglelakker onsdag aften. Nicehair som jo valgte at sætte lakkerne 1 krone længere ned havde 2-3 stykker af de farver jeg havde udset mig, så bestillingen endte ved billigvoks. Købte 16 lakker i alt. 6 til gave og så var jeg nede i deres frisørsalon og hente matte about you som de havde taget fra til mig :-D Desværre manglede der 1 lak i bestillingen, men det var en af dem jeg havde bestilt 2 af, så det var ikke en af mine ;-)

Googlede alle farverne under billeder - kan varmt anbefales, så kan man nemlig se hvordan de ser ud på. Jam n' Jelly er den eneste der ikke er som håbet, men den skal nu nok blive brugt alligevel.

Chinchilly, Over the Top og Not just a pretty face har jeg luret på længe, og til en pris på 29 kr, kan selv ebay ikke være med <3

Har I også fået shoppet amok? ;-D

5 kommentarer:

  1. Dine farver er godt nok noget mere varierede end mine, haha!

    Du bliver SÅ glad for Aruba Blue. En af mine all time favorites. Den er virkelig smuk på.

    SvarSlet
  2. Jep, jeg endte med at købe hos Nicehair, da jeg i forvejen havde et værdibevis :)

    SvarSlet
  3. Ja, det var simpelthen for billigt til ikke liiige at klikke et par stykker hjem.

    SvarSlet
  4. Miriam - Jeg køber altid lilla/rosa/pink osv. nuancer, så det er svært at ramme en jeg ikke allerede har :-D Var nødt til at købe lidt andet også jo ;-) hihi

    Guapizimo - Det er også en ekstra god undskyldning for at shoppe! ;-)

    Nanna - Lige præcis, det er godt nok billigt. Men nu har jeg også fået rigelig med neglelak det næste stykke tid :-D

    SvarSlet
  5. Min svigerinde har bestilt et par til mig :-) Håber på Over The Top :-) Har Chinchilly selv og den er så fin :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...