tirsdag den 1. november 2011

New in; Barry M nailpolish

Silver Cascade - Blue Glitter -Turquoise - Gold Glitter Crackle - Purple Rain Crackle - Gold Foil - Silver Foil





Da der forleden var 20% rabat ved Barry M kunne jeg ikke dy mig, og kom til at shoppe lidt lakker. Jeg faldt pladask for deres instant nail effects, som er to lakker i hhv. guld og sølv der eftersigende skulle være så kraftige i farven og så metallic at det næsten ligner en folie der ligger henover neglen. Jeg har endnu ikke prøvet dem, men planlægger at teste den sølv i weekenden, hvor jeg skal til julefrokost. Er virkelig spændt på hvordan den ser ud på. I alt kom jeg af med 216 kr inkl. fragt for 7 lakker, det er da ikke så galt.

Den multifarvede glimmerlak kiggede jeg på i Topshop, da jeg var i London i juli, besluttede mig for at lade den stå, men da jeg fortrød og ville tilbage for at købe den senere samme dag var den allerede udsolgt. Den fejl begår man ikke to gange, så den måtte altså også med i kurven ;-)

Jeg har allerede små 7-8 Barry M lakker og kan varmt anbefale dem. De holder langt bedre end fx Essie og Chanel. Farveudvalget er godt nok ikke lige så stort som Essies, men de har alligevel en del fine farver, en masse fine glimmer lakker og andet godt og så koster de kun mellem 25-40 kr stykket, uden rabat.

10 kommentarer:

  1. Jeg har også glimmerlakken, det var en af de allerførste lakker jeg købte (: Den er så fin, men jeg havde faktisk helt glemt, at jeg havde den, ha ha.

    SvarSlet
  2. Det er nogle ret fine lakker :-)

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine farver :)

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte farver du har fået hjem, jeg kan især godt lide den blå glimmer.

    SvarSlet
  5. Jeg er bare blevet helt vild med multi glimmer og guld/sølv <3

    SvarSlet
  6. wow, nogle lækre lakker! er vild med din blog, er nu fast læser. knus sophia

    SvarSlet
  7. Tror du skal tjekke vinderne på en vis blog ;o) Kh Anette

    SvarSlet
  8. Stine - hihi, så var det da godt jeg lige kunne minde dig om den ;-) Det er virkelig også en fin lak.

    Jadore - Ja, ikke? :-D

    Ida - Tak, synes også de er så fine.

    Guapizimo - Den blå er virkelig også lækker og en rigtig skøn klar blå nuance. Det er også en af mine favoritter.

    Lullu - Ja, sådan nogle multifarvede kan virkelig peppe et outfit op. guld/sølv lakkerne er også bare skønne.

    Sophia - Tusind tak, hvor er du sød :-D

    Anette - Ej hvor lækkert, hvor heldig kan man være. Tusind tak for reminder :-D

    SvarSlet
  9. Anonym3/11/11

    hvor lang tid gik der fra du havde betilt lakkerne til de kom ?? :-)

    SvarSlet
  10. Anonym - Husker det ikke helt, men det var under en uge :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...