lørdag den 12. november 2011

Nye toppe

Disse skønne toppe kom med posten i torsdags. De er begge købt på smartgirl, hvor der jo pt. kan købes et værdibevis, tilbuddet gælder lidt endnu. Jeg havde dog allerede shoppet da tilbuddet kom frem, så jeg endte med at bruge mit på strikken - overvejer dog at købe endnu et værdibevis i min mors navn, man må jo kun købe 1 gang ;-) Det er i øvrigt mine nye jeans jeg har på på billederne. De er virkelig fantastiske.

Toppen er fra Vero Moda til 160 kr. den er dog allerede udsolgt i sort, men fås i pink og karrygul her

Denne FANTASTISKE top er fra Selected Femme og er dækket af perler og pailletter, den er ualmindelig smuk, intet mindre. Den kan købes her for 550 kr.

Beklager billedkvaliteten, men de er taget sent om aftenen med iPhonen :-)

8 kommentarer:

  1. Har virkelig også kigget på glimmertoppen fra Selected mange gange efterhånden :) den ser så eksklusiv ud!

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. Den fra Selected er bare så smuk <3

    SvarSlet
  3. Åh, den fra Selected Femme er virkelig flot. Så lækker! Misundelse herfra :-)

    SvarSlet
  4. De er virkelig fine begge to, og Vero Moda toppen er jo nærmest en klassiker :)

    SvarSlet
  5. Den øverste er virkelig flot! Og så sidder de super godt på dig :)

    SvarSlet
  6. Julie - Den er virkelig fantastisk og ser meget dyr ud. Den kan klart anbefales, og trods den er dækket af perler og pailletter er den ikke ubehagelig at have på :-)

    Lullu - Ja, den er bare så smuk <3

    Nanna - Jeg er også fuldstændig forelsket i den, elsker at den glitrer så fint i lyset :-D

    Betina - Ja, den sorte er virkelig en klassikker, og så til 160 kr :-D

    Ida - Tak, hvor er du sød :-D Synes også den sorte er så fed og så er den utrolig behagelig at have på.

    SvarSlet
  7. ELSKER toppen fra selected. Har kigget på den så tit :) Er den behagelig at have på?

    SvarSlet
  8. Mette - Den er også virkelig smuk. Den er utrolig behagelig at have på, ift. at den er dækket af perler og pailletter, den stikker ikke og er ikke ubehagelig. Der er en indbygget top under, det betyder også meget :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...