torsdag den 3. november 2011

Perfekte sorte jeans


 Jeg skulle nå på posthuset inden kl 18 i går, og jeg havde en aftale med en kl 18:30, så der var jo lige en halvtimes tid jeg skulle have til at gå. Endte i H&M og faldt tilfældigt over disse labre jeans i vokset sort denim. Da det er over 3-4 år siden jeg sidst gik i bukser var det noget af en prøvelse at finde den rette størrelse, så jeg hev 6 forskellige størrelser med mig. haha. Men det lykkedes mig at finde et par der passede.

De koster kun 249 kr, har en fantastisk pasform og sidder drøngodt på og så er der en smule stræk i. Find dem her

Nu skal jeg bare finde ud af hvordan de skal styles. Har et indlæg planlagt til i aften som i bestemt godt kan glæde jer til, synes selv det er blevet ret godt ;-)

13 kommentarer:

  1. Bestemt lækre. Men de ser mig en anelse lavtaljede ud, og det duer jeg bare ikke til.

    SvarSlet
  2. De er med normal talje. Taljen hedder regular, kan du også se på linket :-) Dur heller ikke til de der mega lavtaljede jeans ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de pæne, sidst jeg var i H&M og prøve flere forskellige bukser gik det ikke så godt, dem der sad bedst var alt for lavtaljede, så gav helt op til sidst - gad nu godt at eje det par du viser hvis de sidder pænt på mig :)

    SvarSlet
  4. Hvor er du modig :D Jeg er selv hoppet i jeans efter 5 år (tror jeg) uden jeans.. Jeans løser jo alle tøjkriser, det er så nice :D Easy peasy styling :) Tror dog mit næste par også skal være lidt mere høj taljede, ligesom mine dr. denim :) går bedre til min kropsform :) Selvom jeg godt kan li' de er lidt shiny :D

    SvarSlet
  5. Guapizimo - Ja, sådan synes jeg tit det er med jeans. Man vil jo også gerne holde sine intime dele for sig selv. haha. Men disse er virkelig gode, de sidder rigtig godt og de er høje nok til at sparekassen bagpå ikke kommer til syne, når man bukker sig ned. hihi ;-) De kan i hvert fald anbefales.

    SvarSlet
  6. Uh, tror det var dem jeg bestilte da da man kunne få 50% rabat på en vare. Har dog ikke fået dem endnu, men fine ser de altså ud :-)

    SvarSlet
  7. June - hihi ja, det er lidt noget andet end kjoler, til gengæld er det nemmere at variere sammensætningen, det er jo begrænset hvor mange måder man kan style en kjole :-D Jeg er også mest til de shiny, som har lidt læderlook og er lidt rå i det. Vil også rigtig gerne have nogle med sølvlynlåse ved lommerne.

    SvarSlet
  8. Nanna - dem skal du nok blive glad for! De er virkelig skønne. Overvejer også lidt om jeg skal købe dem online i stedet for med 25% rabatkode. Penge sparet er jo penge tjent, og jeg har stadig en åben bestilling derinde. hihi ;-)

    SvarSlet
  9. De ligner lige de par bukser jeg har gået og drømt om. Måske man lige skulle forbi og kigge imorgen :)
    Hvilken H&M er de købt i?

    SvarSlet
  10. H&M i Bruuns Galleri i Århus, de har en hel masse af dem, de hænger hele 3 steder :-) Og ellers kan de jo købes online. De er virkelig fede :-)

    SvarSlet
  11. Tak for hurtigt svar.
    Jeg må helt sikkert ind og prøve dem imorgen. Har det svært med at købe online pga. størrelsen, så må hellere prøve dem først - selvom det jo frister med 25% :D

    SvarSlet
  12. De er så lækre! Jeg bor i mine! :-D Men de er lidt tynde i det, så tror ikke holdbarheden er så høj. Men pyt til den pris. Overvejer om jeg skal købe et par mere med rabat.. ;-)

    SvarSlet
  13. Jeg har kigget på dem flere gange. Jeg mangler virkelig et par nye jeans (ja, jeg har ét par!), og vil virkelig gerne have nogle der er lidt mere dressy end de klassiske blå, og alm. sorte synes jeg bare ser underligt ud på mig. Skal så bare lige tage mig sammen til at prøve dem - hader simpelthen at prøve jeans.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...