onsdag den 23. november 2011

Priskrig på Essie lakker

Nicehair.dk og Billigvoks.dk har pt. priskrig må man sige. Billigvoks startede med at sætte alle deres Essie lakker ned (83 stk) til 29 kr, hvorefter nicehair valgte at sætte alle 170 farver ned til 28 kr. Fragten er dog billigst hos Billigvoks med alm. postdk levering, medmindre man kan snige sig op på 499 kr, så er fragten gratis begge steder. Jeg skal i hvert fald have shoppet lidt! ;-)

source essie.com

Jeg skal i hvert fald have købt nogle stykker eller 15! og så er det jo oplagt at købe nogle til julegave også.

9 kommentarer:

  1. Jaaa! Jeg købte fem hjem fra billigvoks i går, men der var et par stykker, de ikke havde, så nu må jeg hellere omkring nicehair også. Puha, det kan nu godt løbe op, selvom det er billigt!

    SvarSlet
  2. Ja, det er super billigt. Shoppede også 4 x Essie i går :-)

    SvarSlet
  3. Tak for tippet.
    Har lige netop nu shoppet 3 stk. på billigvoks!
    Det bliver mine første essie neglelakker, men synes nu godt at jeg kan unde mig selv det, eftersom jeg går med neglelak HVER DAG! :D

    SvarSlet
  4. Miriam - Hihi ja, man kan virkelig få shoppet amok. Jeg ville gerne have haft fingrene i matte about you som de havde på billigvoks i går, men den var desværre udsolgt da jeg bestilte i dag. Men 10 farvede lakker er i hvert fald på vej mod mig, det er jo et super tilbud :-)

    Nanna - Ja, det er helt vanvittigt, her kan selv ebay ikke være med :-D

    Nanna - Absolut! ;-) Jeg har selv købt 10 stk og 6 til gave :-D Er også stor forbruger af neglelak, og så er det da med at slå til når de gode tilbud er der. Essie kan i hvert fald anbefales!

    SvarSlet
  5. Jeg fik godt mailen i morges. Ærgeligt ikke at være mere flexibel på job ;-) Men min svigerinde har købt et par stykker til mig på billigvoks, som jeg får i julegave :-)

    SvarSlet
  6. Lullu - hihi ja, men lækkert at din svigerinde fik købt nogle til dig, så har du også noget at glæde dig til :-D

    SvarSlet
  7. Jeg er glad for at jeg ikke nåede at bestille hos Billigvoks igår, for jeg havde nemlig et værdibevis til Nicehair, så lykken var stor da de imorges satte deres lakker ned :D

    SvarSlet
  8. Guapizimo - Hihi ja, det kunne jeg forestille mig :-) Selv om man har betalt for værdibeviset i sin tid, så er det næsten ligesom at shoppe gratis når man skal indløse sådan et :-D Hvor mange lakker fik du så klikket hjem?

    SvarSlet
  9. Nu bruger jeg kun rød neglelak (lyder nok lidt kedeligt, men det er bare míg) men det er da en super god idé til julegaver. Tak for tippet! :-)

    Kig gerne forbi: http://miateut.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...