onsdag den 2. november 2011

Ugens kup @ Black Lily lagersalg

Halvdelen af mit udbytte fra Black Lilys lagersalg. Jeg fik godt nok shoppet igennem! Lagersalget er stadig i gang og slutter i dag kl 19:00. Vi var forbi 2 gange, første gang lige efter det var åbnet - lad mig sige det sådan: det er godt brandmyndighederne ikke kom, for så var stedet godt nok blevet lukket :-D Der var sort af mennesker i den lille lejlighed/bygning. Er dog vant til det fra messerne, så det er ikke noget der stresser mig, men det var svært at komme frem og tilbage. Vi var nødt til at smutte derop igen, da vi havde tabt et af de tørklæder - med favnen fuld, skulle det åbenbart ske (vi havde heldigvis ikke betalt for det). De havde det gudskelov stadig, selv om alle de andre jeg havde købt var long gone. God karma må man sige!

Nåm, jeg vil bare lige vise første halvdel som absolut er et kup. 5 ting for en hund. Bemærk at alt er i læder!!!!! Altså på nær sokkerne. haha, kunne ellers være ømt med lædersokker. Der er små fejl på 2 af bælterne (en lille grøn streg på det grå og en lille plet på det sorte med kæderne), men de er stadig brugbare og clutchen er lidt nusset - patina om man vil. Men det er dælme et kup alligevel. Clutchen har en nypris på 700 kr. Kunne snildt have købt mere, men der er vel også grænser for hvor mange bælter man kan nå at bruge :-D






7 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine ting. Jeg lod fornuften råde og blev væk. Hvad sker der for det? Haha.

    SvarSlet
  2. Er helt vild med den brune clutch!! Og sikke et kup kun at slippe 100 kr for alle tingene.

    SvarSlet
  3. Hvor lækkert! Jeg nåede desværre aldrig selv af sted, og det kan jeg da godt være lidt træt af nu. Det virker da til at du har gjort nogle super køb :-)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg fik alle disse herligheder + en ting mere for 200 kr. - 20 kr stykket. det er jo vanvittigt! :-D Deres tasker og tørklæder var ikke SÅ billige, jeg var bare virkelig virkelig heldig med pung og clutch :-D og ja, I er helt sikkert gået glip af noget - hihihi :-P

    SvarSlet
  5. Hold da op nogle lækre ting du fik købt jeg, jeg er ret vild med den lille sorte clutch/pung!

    SvarSlet
  6. Sikke en fin blog! (-:

    Mvh sidselkh.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Jeg er ret vild med det sorte bælte (ved siden af de andre).. Lækre køb :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...