onsdag den 9. november 2011

Værdibevis til Smartgirl/smartguy/ect

På MyDeal kan man pt. købe et værdibevis til Smartgirl osv. til en værdi af 300 kr for 150 kr. Det gælder i 4 dage endnu og kan bruges til alle deres sider og kan bruges indtil d. 8. februar 2012 og kan ligeledes bruges til at betale fragt. Find det her


Jeg købte selv værdibeviset i går, straks efter jeg opdagede at denne lækre Vero Moda cardigan var på lager i min størrelse igen. Den fås også i sort. inkl. fragt blev det lige knap 300 kr, så med værdibeviset blev den min for 150 kr <3

17 kommentarer:

  1. Ej hvor sejt - kunne du måske prøve at linke til dette tilbud, kan ikke finde det hjemmesiden?

    SvarSlet
  2. Hej jadore

    Ja, der er et link i teksten øverst, bare klik på 'her' længere oppe, skriver fra iPhonen, så kan ikke lige skrive linket her :-)

    Mvh
    Julie

    SvarSlet
  3. Nej, hvor åndssvagt.. Jeg har netop bestilt en vinterjakke der søndag aften og har lige modtaget den i dag.. Nå, øv bøv.. Jeg fik i det mindste minus 10%. Men tak for info :-)

    SvarSlet
  4. Ej hvor ærgerligt, jeg havde faktisk også lige smidt en bestilling i weekenden. Men så må man jo bare købe lidt ekstra. 50% er da i hvert fald for godt til at lade være. Man kan jo ALTID finde et eller andet :-D

    SvarSlet
  5. Uh, den ser lækker ud :-)

    SvarSlet
  6. Hmm... Har købt en kode, men kan ikke få den til at virke :( Hvordan tastede du koden ind, hvis jeg må spørge? Er det værdikuponkoden du taster eller sikkerhedskoden eller? Jeg er godt nok helt lost...
    /Marie

    SvarSlet
  7. Nanns - Synes jeg også, er spændt på hvordan den er irl :-D

    Marie - Jeg kunne heller ikke få det til at virke til jeg læste dette der står i mailen med koden:

    Sådan bruger du din værdikupon
    Gå ind på www.smartguy.dk eller en af de andre hjemmesider
    og vælg dine ønskede varer. Husk du kan handle varer fra alle
    5 sider, men du kan kun bruge ét værdibevis pr. transaktion.
    I forbindelse med betaling klikker du "Ja" i feltet "Anvend
    Gavekort/Værdibevis". Herefter skal du benytte din
    REFERENCEKODE. Første halvdel af koden skriver du i feltet
    "Ordre nummer" og den anden halvdel af koden skriver du i
    feltet "Kode til gavekortet/værdibeviset". Afslut herefter
    handlen.

    SvarSlet
  8. Har også læst det cirka en million gange ;) men nope, det fungerer ikke... Ved ikke om jeg taster forkert eller koden bare ikke virker?

    SvarSlet
  9. Hmm, hvis du lige har købt den, så prøv at vent en times tid. Der gik tre timer før jeg købte, da jeg til at starte med skrev forkerte koder, måske skal den bare lige have tid til at gå igennem? :-)

    SvarSlet
  10. Jeg prøver at vente lidt :) Har også kontaktet smartgirl og mydeal. Tak anyway :)

    SvarSlet
  11. Kopier du koden eller indtaster du den 'manuelt'? Jeg kopierede hele referencekoden og indsatte i ordrenr og klippede så den sidste halvdel derfra og indsatte i kodefeltet :-)

    SvarSlet
  12. Hvor meget af koden lader du stå i øverste felt? De tre første cifre kun og så resten i den anden rubrik eller? Jeg har tastet manuelt...

    SvarSlet
  13. PS: Ved min referencekode er der kun en stregkode... Er det helt galt? Måske der skal stå en kode også?

    SvarSlet
  14. Der står en reference kode og ligenede under er der sådan en stregkode/scanningskode ting.

    Min referencekode var noget i stil med 00000000;0000000E

    De første 8 tal skal under ordrenr. og de sidste 7+bogstav skal under kode. ; skal slettes helt :-)

    SvarSlet
  15. Ahh jamen så er derfor det ikke virker, for sådan en kode står slet ikke på min mail...

    SvarSlet
  16. Øv, så må du vente til deres kundeservice er på arbejde igen. Håber det du havde udset dig ikke er noget der er ved at være udsolgt :-)

    SvarSlet
  17. Har udset mig noget, en julegave, så krydser arme og ben for den ikke når at blive udsolgt! Og 1000 tak for hjælpen, Julie :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...