søndag den 20. november 2011

Wishlist part 1

Tror sjældent jeg har haft så lang en ønskeseddel som jeg har i år. - Lang som i urealistisk lang ;-) Måske I kan hente lidt inspiration? Ender nok med at købe noget af det selv inden jul. hihi. Men her er første del af min ønskeliste for i år.

Min ønskeseddel består bl.a. af de dødlækre Hunter gummistøvler med slangeskindstryk - Criminal Minds sæson 5 & Bones sæson 6 - Gavekort til Baresso - Nye bher fra Change, disse sidder perfekt og fås i min størrelse \o/ - Sengelinned fra Magasin i Egyptisk bomuld, har det allerede i 2 andre farver, og man sover som en drøm med det - sååå blødt.

6 kommentarer:

  1. Sikke en fed blog du har! måske kan vi følge hinanden? :-)

    http://cestmoih.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Det er godt med ønsker :)
    Og god ide med et gavekort til Baresso :)

    SvarSlet
  3. Lækre sager! Jeg tror lige jeg skal have kigget lidt nærmere på de BH'er. De ser gode ud. Synes godt det kan være lidt besværligt at finde nogle der både er gode og til at betale sig fra.

    SvarSlet
  4. Hannah - Tak skal du have, vil da kigge forbi :-)

    Ida - Helt enig. og ja, et gavekort til Baresso kan man da altid bruge :-D

    Nanna - De kan helt sikkert anbefales, de sidder virkelig fantastisk og giver en rigtig flot kavalergang, derudover er de både til at betale og så er det nogle pæne basis bh'er :-) Og så er det ikke sådan nogle der hurtigt bliver grimme og nusset - endnu et plus ;-)

    SvarSlet
  5. Årh ja, et gavekort til Baresso er slet ikke en dårlig ide. På den måde kan man få lidt økonomisk hjælp til sin kaffe-afhængighed. (Mon der findes en afvænningsklub?)

    Sengetøjet i egyptisk bomuld står også på min liste - det er SÅ lækkert :D

    SvarSlet
  6. Hersom - Lige præcis, kaffe kan man jo altid drikke. og jeg tør slet ikke tænke på hvor mange hundrede kroner jeg har spenderet derinde bare i år ;-) hihi.

    Ja, sengetøjet er nemlig helt igennem fantastisk, jeg kan slet ikke sove med almindeligt sengebetræk efter at have sovet i egyptisk bomuld ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...