søndag den 4. december 2011

12 x Nelly fristelser til værdibeviset

Pt. kan man købe et værdibevis til nelly.com for 100 kr til en værdi af 300 kr. Det tilbud er simpelthen for godt til ikke at slå til, tilbuddet gælder helt til tirsdag.

1. Vila 2. Vila 3. Vila




Jeg har indtil videre købt 3 værdibeviser og har allerede brugt de 2 af dem. Det første blev brugt på vila kjolen nr. 1, dog i rød og et par pieces nylonstrømper, som i alt løb op på 298 kr., men jeg har jo kun betalt 100 kr. <3 Værdibevis nr. 2 brugte jeg på en julegave til min bror, nemlig 2 par Bjørn Borg boksershorts der står til 339 kr, hvor jeg så kun har betalt 139 kr. Det er alt for fedt. Jeg vil rigtig gerne have den sorte blazer fra Minimum ved bare ikke om jeg skal satse på en small eller medium, er bange for at small er for lille over ryggen og også at medium er for stor :-P Jeg ender sgu nok med at købe de 5 værdibeviser man må købe, de kan jo bruges helt til februar, og der kommer nyheder hver dag + der er gratis fragt indtil d. 23. december. <3<3<3 ;-) Jeg er også lidt fristet af den grønne stropløse kjole fra Little Mistress.

Har i købt noget? Kom endelig med links :-D

6 kommentarer:

  1. Uh, der er altså meget, der frister :D Jeg har dog ikke selv købt noget endnu, men tippet mine forældre, og sagt at jeg ønsker mig den her: http://nelly.com/dk/tøj-til-kvinder/tilbehør/tasker/friis-company-180/crash-shoulderbag-180929-39/ rigtigt, rigtig meget til jul ;)

    SvarSlet
  2. Den lyserøde maxi ville være perfekt hvis man skulle til noget galla halløj. Jeg ville dog nok pille stropperne af :)

    SvarSlet
  3. Det er sådan et godt tilbud....jeg har også været der :) x 5 hahha :D
    Har ikke købt noget endnu, men senere i dag er de sikkert brugt :)

    SvarSlet
  4. Stine - Den er godt nok fin den taske, og så til 129 kr med et værdibevis, det er bestemt ikke dårligt :-D og ja, der er frygtelig meget der frister, og det gør det ikke nemmere når tilbuddet gælder så længe og man må købe hele 5 stk. hihi.

    Betina - Ja, den er virkelig smuk, ville nok også foretrække den uden stropper. Den fås også i turkis, den kunne også sagtens gå til nytår ;-)

    Malsen - Enig, det er virkelig godt, og hvis man holder sig til at købe for omkring de 300 kr, er det virkelig nogle kup man kan lave. Jeg har stadig kun købt de 3 stk, men ender helt sikkert med at købe 2 yderligere. Min mor har også købt 5 stk og jeg skal hjælpe min veninde med at købe nogle i morgen :-D hihi

    SvarSlet
  5. Jeg har købt 3 indtil videre men henblik på at skulle købe lidt gaver til manden, men jeg er virkeligt også fristet af at købe noget til mig selv ;)

    SvarSlet
  6. SamsøeSamsøe trøjen er så fin!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...