fredag den 30. december 2011

Årets julegaver








Jeg har virkelig fået nogle fine julegaver i år. At jeg så selv har været med til at købe hovedparten er en anden sag ;-) Kjolen og føntørreren er begge købt via nelly med værdibevis og rabatkoder. Den smukke kjole er fra Twist & Tango og sidder som var den syet til mig. Så smuk.

- Lancome ansigtscreme (x2)
- Diorshow mascara - ønsker jeg mig både til jul og fødselsdag, der er bare ingen andre mascaraer der kan måle sig med den
- Clinique pudder (x2)
- Max Factor foundation
- Nomess plexiglas æske
- Gavekort til Bruuns Galleri
- Stella McCartney gaveæske med parfume, showergel og body milk
- OBH Nordica føntørrer
- Minimum blazer med meget spidse/statement skuldre
- Twist & Tango blondekjole
+ lidt penge til januarudsalget

Overvejer at bytte Lancôme ansigtscremen til noget andet mere allergivenligt. og så har jeg byttet den ene af de to Clinique puddere, jeg har en i forvejen som er ca. halvt brugt op, så 2 nye er måske lidt overkill. Den jeg har er der olie i, så jeg ønskede mig en uden olie og det er begge disse, de skulle ikke dække lige så godt som den jeg har, men jeg tror at en oliefri er bedre for huden i længden :-)

Den smukke gyldne Minimum blazer er helt fantastisk til en sort tætsiddende kjole, jeg har også købt den i sort på Nelly til halvpris vha. rabatkode og værdibevis :-) Min meget ærlige demente mormor synes den er rædselsfuld, hun siger sin uforbeholdne og total ærlige mening efter hun er blevet dement. "Skal det nu være moderne" var hendes første kommentar, da hun så de spidse skuldre efterfulgt af "den er godt nok rædselsfuld". Tak mormor :-D Min bror fik også nogle krus i julegave, hun synes var direkte gyselige og som hun håbede at han kunne bytte ;-)

5 kommentarer:

  1. Lækre sager. Synes blazeren er super flot :-) Den ville også gøre sig godt i min garderobe.

    SvarSlet
  2. Sikke nogle fine julegaver du har fået :-)

    SvarSlet
  3. Dejlige gaver :-) Elsker Nomess <3 Og jeg er vild med både kjole og blazer, uanset hvad mormor siger ;-)

    SvarSlet
  4. Har du prøvet Max Factor foundationen før? Den er virkelig god! :-) Faktisk bedre end dem jeg har fra Mac.

    SvarSlet
  5. Tusind tak piger :-D

    Anonym - Jeps, havde lige præcis brugt den jeg havde op, da jeg fik denne i gave. Den er dækker helt fantastisk på en meget naturlig måde uden at man ser malet ud :-) Har også prøvet lidt af hvert, men denne er nu blevet fast inventar i makeup pungen :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...