tirsdag den 6. december 2011

Juleønsker del 2

Max Factor foundation - Diorshow Mascara - clinique stay matte powder oil free - Stella McCartney parfume

Dior mascaraen er fast inventar på min ønskeseddel, jeg har prøvet ualmindelig mange forskellige, men der er altså intet der slår diorshow. Bruger mascara hver dag, plejer at ønske mig en både til jul og fødselsdag, bruger ca. 2 om året ;-)

Derudover er jeg blevet rigtig glad for Cliniques faste pudder og Max Factors virkelig fantastiske foundation, der dækker rigtig godt som begge godt kunne bruge en udskiftning inden længe.

Jeg har forelsket mig i denne skønne parfume fra Stella McCartney, jeg er dog i tvivl om hvad den hedder, men den dufter såå godt. Jeg er virkelig kræsen når det kommer til parfume, så det er med at få tilføjet dem til samlingen, når jeg endelig finder en jeg kan lide ;-)

Slutteligt ønsker jeg mig ansigtscreme, men jeg vil prøve noget nyt end Lancômes Hydre zen, som jeg ellers har brugt de sidste mange år. Elsker den konsistens den har, men nu skal jeg altså prøve noget nyt - har i nogle bud på en god ansigtscreme til normal hud, den må endelig ikke være for fed?

1 kommentar:

  1. fin blog :-)

    http://amaliehoelgaard.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...