onsdag den 28. december 2011

Nyt fra House Doctor

Var et smut i decorate i jægergårdsgade i går, som ligger lige bag ved Bruuns Galleri. De har så mange fine ting, og det lykkedes mig nu heller ikke at gå ud af butikken uden at købe noget. Endte med at købe denne virkelig fine fyrfadsstage af glas, hvor der er viklet en masse omkring, den skinner så smukt når der kommer et lys ned i og så til 29 kr. Kom også til at købe en multifarvet vase, elsker ting med en masse farver, nu er mine møbler også sort, grå og hvide, så det er rart med lidt farver.






3 kommentarer:

  1. Jeg er vild med den med "armbåndene" rundt om. Min veninde har sådan 2 stk, og de er så pæne. Jeg spurgte faktisk forleden, om hvor de var fra. Hun mente, de var udsolgt, men det er de så heldigvis ikke :-)

    SvarSlet
  2. Den vase er virkelig fin.
    Ville være perfekt til mit gulv og så med grene i :)

    SvarSlet
  3. Lullu - Synes også bare de er så fantastisk smukke :-D Decorate sælger dem online og jeg har også set dem hos andre online shops, så der kan du altid købe dem hvis det er :-)

    Ida - Uh, ja, det lyder til at kunne blive ret fint :-) Er også helt vild med vasen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...