fredag den 20. januar 2012

9 beautiful dresses you can afford



Uh, det kripler helt for snart at kunne købe nogle lækre sommerkjoler. Det har endnu ikke lykkedes mig at finde nogle lækre på udsalg - men januar er jo heller ikke slut endnu, til gengæld er det fyldt en del op i skoskabet ;-)

Alle disse lækre kjoler kunne jeg virkelig godt tænke mig hang i mit skab, og flere af dem overvejer jeg kraftigt at købe. Særligt den nude fra Asos, de to fra Miss Selfridge, de to fra Warehouse .... nej vent, jeg vil have dem alle - Be om! Suk ;-) Er der nogle i er hooked på?

17 kommentarer:

  1. Ja sol sommer og sommerkjoler kom nær :) Det er nogle pæne nogle, dem alle sammen synes jeg.

    God fredag søde Julie :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh ja, det kunne være rart med noget sol og sommer, eller i det mindste bare noget forår med 10 + grader ville heller ikke være dårligt ;-)

      Slet
  2. Årh, den første er fin! Jeg ku' godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er jeg også dybt forelsket i, farven er så fin :-)

      Slet
  3. Suk, den gule fra ASOS er pæn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig - Jeg har luret på den i blå rigtig længe, men den gule ville være så fin til sommer :-D

      Slet
  4. Sikke nogle fine kjoler du har fundet :-) Der er da et par stykker der gerne måtte finde vej hjem til mit tøjskab :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja, hvem der bare havde et pengetræ, så man kunne tillade sig at købe en hel masse nye kjoler ;-)

      Slet
  5. Jeg er også vild med den gule fra ASOS :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også bare SÅ smuk :-)

      Slet
  6. Den gule kjole fra Asos er virkelig yndig! Det eneste trælse, er de der insekter, som altid sætter sig på gult tøj ligesom er uundgåelige med sådan en kjole, trods den finhed

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har faktisk ikke noget gult tøj, så det har jeg slet ikke bemærket, men det lyder i hvert fald super irriterende - der er ikke noget mere træls end insekter :-)

      Slet
  7. Jeg er også helt vildt med den gule fra Asos. Den vil være virkelig flot, når man lige får lidt sommerkulør igen.

    daysofdina.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt enig, den vil være så smuk til en fin brun sommerkulør :-)

      Slet
  8. fine, fine kjoler. livlige :)


    kig forbi min blog :) www.monikamustafa.blogspot.com
    og følg mig endelig på bloglovin: http://www.bloglovin.com/blog/3402648/blog-by-monika

    SvarSlet
  9. Den gule ser rigtig lækker ud. Har altså en svaghed for de flæser der :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker også flæser, de tilfører bare en kjole eller en top lidt ekstra finhed :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...