lørdag den 7. januar 2012

Anmeldelse: Yves Rocher spa produkter


Tilbage i november fik jeg tilsendt disse 3 produkter fra Yves Rocher til test. Pga. travlhed har jeg været lidt længe om at få dem testet, men har brugt dem løbende siden jeg fik dem tilsendt.


Jeg fik tilsendt Orientalsk bruseolie, Plejende arganbalsam (Bodylotion) og Orientalsk peeling for fløjlsblød hud.

Jeg savner lidt at der på produkterne står på enten dansk eller engelsk hvad det er, af den grund var jeg rigtig længe om at finde ud arganbalsam egentlig var.

Jeg har ikke været så voldsomt begrejstret for hverken bruseolien eller balsamen (bodylotionen), da det simpelthen lugter alt for kraftigt. Men bodyskrubben synes jeg er rigtig god, den er i lidt samme duftgenre som de to andre produkter, men ikke nær så kraftig i duften, den efterlader huden dejlig blød og lækker, konsistensen er meget flydende, så den er nem at fordele udover den fugtige hud - absolut drøj i brug :-) 

Alle produkterne kan pt. købes med 50% rabat, følg linksene længere oppe for at komme til produkterne.

Produkterne omtalt i dette indlæg er sponsoreret af Yves Rocher til test, jeg modtager ikke penge eller andet for at skrive dette indlæg :-)

1 kommentar:

  1. Øv med duften. Men jeg synes godt, at en stærk duft kan være med til at gøre det til en "rigtig" spa oplevelse ;-) Peelingen ville helt klart også være den, jeg var mest interesseret i umiddelbart :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...