onsdag den 18. januar 2012

Dagens med grineflip





Det sidste billede var faktisk et af de første, har svært ved at stå stille, skal gerne rette på et eller andet, fjerne hår, klø mig på benet eller lign. men lige der skulle jeg altså fjerne telefonen fra lommen. På samtlige billeder var jeg flad af grin lige med undtagelse af de sidste 2.

Blazeren er et udsalgskup til 40 kr (!!) Den er ikke så frygtelig anvendelig pt. da jeg ikke kan have den under min jakke pga. skulderpuderne, men når det bliver lidt varmere har jeg i sinde at bruge mine blazere så vidt muligt i stedet for trenchcoats, det ser bare lidt finere ud og så kan man stadig se kjolen :-)

Bag Marc by Marc Jacobs - Dress H&M - Blazer Only - Shoes Gardenia

7 kommentarer:

  1. 40 kroner for en blazer! Sikke et kup :-) Jeg er også selv ret vild med at gå i blazer, synes nemlig også det ser så fint ud.

    SvarSlet
  2. Både blazeren & kjolen er begge meget fine! - og ja, du skal nok få brugt den blazer når solen titter lidt oftere frem :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  3. Hvor ser du skøn ud Julie og dejligt med grineflip :)
    40 kr. for den blaser er virkelig et godt kup. Den er super flot og du ser skøn ud i den.

    SvarSlet
  4. Synes at outfittet er ret cool til dig :-)

    SvarSlet
  5. Rigtigt fint outfit :) Kig forbi min fotokonkurrence!
    -Freja
    //frillersworld.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Virkelig smukt. Perfekt kjole og så den blå farve. Er selvfølgelig også vild med både blazer og taske ;-)

    SvarSlet
  7. Super fint outfit :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...