tirsdag den 10. januar 2012

Marc Jacobs love



Da jeg var til førudsalg hos Marc Jacobs, shoppede jeg disse to lækre ting. Classic Q Baby Aidan og Classic Q Long Trifold, begge i farven 'Dirty Martini'. havde udset mig tasken i en lysere farve, men den var desværre ikke på udsalg, så valget faldt på denne, hvor der også var en enkelt matchende pung tilbage. Der var kun en enkelt sort pung på udsalg, som var rimelig kedelig. Havde først besluttet mig for at købe petal pungen - den med guldfuglen i den helt lyse farve, men den der lå fremme i butikken var nusset og den sidste der var tilbage på lager havde små huller i læderet foran, så det blev til denne her i stedet for.

Jeg var faktisk på jagt efter petal to the metal tasken i sort og pungen her i sort, men ingen af de to ting var desværre på udsalg. Petal tasken var der i lille i en chokoladebrun farve og den store var der i en rusten orange, desværre to farver jeg ikke er så god til. Fortryder bitterligt at jeg ikke shoppede petal tasken på NAP, da den var på udsalg der, men den er selvf. long gone nu. Suk ;-)

Kan godt lide at tasken både kan bæres på skulderen og som håndtaske ligesom min hobo hillier, og så er det også meget rart med noget andet end sort altid :-)

12 kommentarer:

  1. Åh fine sager!
    Jeg er helt vild med farven :)

    SvarSlet
  2. Suk. SÅ pæne altså... Må man være fræk og spørge hvad procenterne lå på?

    SvarSlet
  3. De er super fine. Og tasker ser dejlig rummelig ud.
    Lækkert Julie - stort tillykke med dine nye øjesten :)

    SvarSlet
  4. Åh, hvor lækkert. Det er helt sikkert nogle skønne køb. Jeg har selv en Classic Q Baby Groovee i sort, som jeg er vildt begejstret for. Bruger den hver dag.

    SvarSlet
  5. Hvor er de pæne, begge to :-) Jeg er også nysgerrig efter priserne? :-)

    SvarSlet
  6. Stine - Ja ikke? Synes også farven er virkelig flot :-)

    Miriam - Ja selvfølgelig, der var 30% på lædervarerne - tasker og punge :-) Så jeg sparede ca. 400 kr på pungen og 1000 kr på tasken. Havde nok ikke købt tasken hvis den ikke havde været på udsalg, men jeg er nu rigtig glad for købet :-)

    Ida - Tusind tak, den er også dejlig rummelig. Synes MJ er virkelig dygtig til at lave smukke rummelige tasker der ikke også ser kæmpe store og klodsede ud :-D

    Nanna - Den er også bare så smuk i sort, det er virkelig en skøn taske :-D

    Louise - Tak :-D Der var 30% på begge dele. Før pris var hhv. 3300 og 1460 kr :-) De har stadig udsalg, så du skulle næsten smutte forbi butikken i KBH for at se hvad de har tilbage, man kan virkelig gøre nogle kup :-D

    SvarSlet
  7. Jeg er ikke god til brune ting, men gad nu godt at have fat i tasken med guldfuglene på. Iiih.

    SvarSlet
  8. Hvor er de vildt flotte :)

    daysofdina.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Sikke et fint par :)

    SvarSlet
  10. Jeg synes nu dit valg faldt godt. Tasken og pungen er rigtig fine! :)

    SvarSlet
  11. Nøjjj, hvor er de lækre!!! De ser bare rigtig bløde og rare ud! Åh, jeg er misundelig!

    Hvor er det en lækker blog du har! Jeg følger spændt med!

    Love
    Astrid Sylvest
    astridelizabethsylvest.blogspot.com

    SvarSlet
  12. Rigtig sød blog! Er nu blevet fast læser af din blog, og jeg håber også at du bliver af min!

    http://photoaslife.blogspot.com/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...