søndag den 15. januar 2012

Når man ikke kan modstå et godt tilbud


Mine forældre skulle have givet mig et par hunter i julegave, som jeg selv skulle købe på amazon.co.uk, da min mutti ikke har voldsomt meget styr på udenlandske sider og var bange for at købe de forkerte. Jeg havde også næsten købt et par, da de pludselig i løbet af en dag steg med 5-6 pund, og så blev jeg stædig og ville ikke have dem ;-) Jeg har vaklet frem og tilbage mellem farverne, og har overvejet disse 4 farver, og har sågar været nede i magasin og prøve de to sorte intet mindre end 5 gange. Da de endelig røg ned i pris igen, var valutaen for pundet steget fra ca. 860 til 902 (!!!). Men jeg holdt et vågent øje, og da valutaen endelig kom ned under de 900 igen (892) i skrivende stund og de matte sorte samtidig var sat helt ned til 47£ var der ikke langt fra tanke til handling.

Længe leve ubeslutsomhed, endte med at få dem for ca. 436 kr inkl. fragt - hvis man vælger free super saver delivery, leveres de uden beregning. og til den pris er jeg nødt til at have et par af de farvede også - afventer og håber på at de også bliver sat yderligere ned i pris, haster jo ikke ;-) De 3 i gloss koster alle omkring 61-63£ - ca. 556 kr, men det er absolut stadig et kup mod de 1000-1200 kr de tager for dem i magasin.

 De svinger i øvrigt meget i pris fra dag til dag, og selv om nogle står som udsolgt, så kommer de igen eller kan findes hos en anden sælger - der er nemlig også butikker der sælger via Amazon og fragten er gerne inkluderet i prisen når man køber for over 25£ :-)

9 kommentarer:

  1. Hej Julie. Jeg forstår din forelskelse i de fantastiske gummistøvler. Jeg har selv et par af de matte sorte. Vil blot lige dele et tip om, at de kan fås til halv pris på Frederiksberg hos Bjørns Fashion (søg på Google). Tror det er anden sortering, men jeg har endnu ikke fundet fejlen på mine :)

    SvarSlet
  2. Det var godt nok en god pris. Dem bliver du glad for :-) Jeg kan ikke leve uden mine Ilse :-)

    SvarSlet
  3. Elsker mine HUnter, så ved du bliver så rigtig glad for dem :)
    Og sikke en skøn pris :)

    SvarSlet
  4. De er også super fine og sikke billigt :) Jeg har selv et par Ilse Jacobsen som også bliver flittigt brugt ;)

    SvarSlet
  5. Det var billigt! Det er uden tvivl et godt køb, du har gjort der. Jeg er i hvert fald rigtig glad for mine Hunters.

    Jeg tror faktisk aldrig at jeg har købt andet end bøger og cd'er hos Amazon, men kunne da godt være at man skulle udforske alle deres andre varer også :-)

    SvarSlet
  6. God pris! Jeg købte mine for et år siden på et knaldtilbud i Kvickly og de er virkelig favoritter. Ved slet ikke, hvordan jeg som københavnsk cyklist i al slags vejr klarede mig førhen?

    /Maria

    SvarSlet
  7. Jeg forstår at du har holdt øje med pundet. Min kæreste er englænder og før vi flyttede sammen var jeg i england hver anden weekend, hold nu op der blev holdt øje med hvornår man skulle veksle :) Tak for din søde kommentar btw. Jeg følger dig, måske du vil gøre det samme? :)

    stylebyjosephine.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Jeg har også bare en stor forkærlighed for Hunter Støvler :-)Ved du om de er normale i størrelsen eller om man skal tage et nummer større?

    Fin blog forresten :-)

    SvarSlet
  9. Trine - Ja, de er bare så skønne disse gummistøvler. Man kan også tit være heldig at få dem i Bilka, Føtex osv. til halv pris :-)

    Lullu - Helt enig, til den pris var jeg nødt til at udskifte mine ebay gummistøvler ;-)

    Ida - Tror jeg helt sikkert også at jeg gør, bliver rart med nogle gummistøvler der rent faktisk også er pæne at se på :-D

    Mette - Ilse Jacobsens gummistøvler er også super fede, dem overvejede jeg også at købe en overgang :-)

    Nanna - Jeg har også kun købt film, serier og spil (dog kun til gave) på amazon, men de har jo ufattelig mange ting, og det er ofte vildt så meget man kan spare på de mest gængse ting ift. herhjemme - se bare ved film, musik og bøger :-)

    Maria - Hihi, jeg bruger også gummistøvler hver dag når hunden skal luftes, så jeg synes bestemt det var på tide at udskifte de billige & knap så kønne med nogle lækre røjsere som disse :-)

    Josephine - Ja, det et faktisk mest USD jeg holder øje med, men jeg skal da love for at kursen kan svinge nogle gange, så det kan da absolut betale sig at holde øje med :-) og tak, jeg vil da lige smutte forbi hos dig igen ,-)

    Maise - De er også bare så fede. Jeg synes de er lidt til den store side. Svinger ofte mellem str 38 og 39 i støvler så der er plads til tykke sokker, men str 39 er alt for stor og klodset, selv med en sok i, så hvis du svinger mellem 2 størrelser, vil jeg mene at du skal gå efter den mindste ellers bare den størrelse du plejer :-) Jeg købte dem i UK 5. og tak for de fine ord.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...