torsdag den 5. januar 2012

Shoe shopping

Det er ikke lykkedes mig at finde nogle gode tilbud på sko her i Århus, synes skisme de er fedtede med de procenter, -20% er altså ikke udsalg.

Anyway, jeg fandt denne netbutik, hvor jeg lige har shoppet disse to par sko med 40% rabat. Haps. De har gratis fragt og mærker som Gardenia, Vagabond, LBDK, stylesnob osv. De reklamerer godt nok med 30%, men der er 40% på de fleste.

Nubuck støvler fra LBDK til 599 kr. sat ned fra 999 kr.

Ballerinaer fra Stylesnob med sløjfe til 479 kr. sat ned fra 799 kr.


Har I fundet nogle gode tilbud online, del endelig! :-D

5 kommentarer:

  1. Totalt yndlings ballerina/sløjfe :-) Tak for tip :-)

    SvarSlet
  2. Ja, de er bare SÅ smukke. De har dem også på Stylesnobs egen hjemmeside til samme pris, men der er de udsolgt i sort eller også var det kun str 36 der var tilbage. Har ikke kunne finde dem billigere end 479 kr, og så med gratis fragt. Haps! :-D Glad for at du kunne bruge det.

    SvarSlet
  3. Er ret vild med støvlerne fra LBDK - de er virkelig fine :-)

    Jeg er også "kommet til" at købe et par sko på udsalg, så nu venter jeg bare på at posten kommer med dem!

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine begge to - dejligt med gode køb til billigere penge :)
    Tillykke med dem :)

    SvarSlet
  5. Fuck nogle lækre sko! :D
    Elsker selv udsalg!
    Håber du kigger forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...