onsdag den 25. januar 2012

YES! endnu et sko køb ;-)

Jeg har holdt et meget vågent øje med mine lokale skopushere samt en lang række online sko shops, efter særligt Gardenia støvler. Jeg købte med vilje ingen støvler hele vinteren, fordi jeg ikke kunne nøjes og jeg havde ikke råd til at købe flere (mine sarte fusselanker funker kun med læder og gode kvalitetssko) ;-) Hihi. Anyway, jeg har i dagevis, endda flere gange dagligt, holdt øje med Debell siden jeg fandt ud af at deres Gardenia støvler var sat ned til halvpris, dem jeg ønskede mig allermest er desværre ikke kommet igen, og disse har hele tiden været udsolgt i min størrelse, men nu var de der endelig. Jeg ville helst have modellen med lynlås i siden i enten grå eller sort, men dem har de desværre hverken i 38 eller 39, så det blev disse med elastik i siden, synes nu stadig at de er skønne.

Jeg var nødt til at sende LBDK støvlerne jeg købte for et par ugers tid siden retur, da de var 10 kilometer for store (overdrivelse fremmer forståelse), selv med den tykkeste sål jeg kunne opstøve, og de var også alt for løse om anklerne og jeg tabte dem når jeg gik - har jeg nu alligevel aldrig oplevet med støvler før :-D Mine fødder er åbenbart skrumpet - jeg har haft ualmindelig dårlig skokarma her på det sidste, plejer at bruge 39 i støvler, men samtlige jeg har haft netshoppet i den str. har jeg været nødt til at ombytte til 38, returnere eller købe såler til. Men gardenia plejer man heldigvis altid at kunne stole på størrelsesmæssigt. Nu krydser jeg bare fingre for at det sidste par jeg har udset mig kommer igen i min størrelse, eller at de sætter dem længere ned i pris ved min lokale skopusher ;-) Udsalg holder max!! Hvis der er noget jeg ikke kan stå for, så er det sko på tilbud ;-)

Find støvlerne lige her (endda med fri fragt)

12 kommentarer:

  1. Wauw Julie det er vildt fede. Stort tillykke med dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tark :-D Synes også de er så fede.

      Slet
  2. Åha det er godt nok fristende det der ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. hihi, det er i hvert fald et kup, de sælges stadig til fuld pris flere steder :-)

      Slet
  3. Krydser fingre for at du får fat i de sidste du ønsker dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tusind tak :-D Kunne være rart, selv om mit dankort nok ikke er helt enig ;-)

      Slet
  4. Oh my god, nogle lækre sko!
    Dem ville jeg godt kunne give en plads til, på min sko hylde :D

    http://mylife-nannab.blogspot.com/

    hugs

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også bare SÅ lækre, har allerede modtaget dem :-D

      Slet
  5. Ej hvor er de flotte!! Sådan et godt køb! Dem vil jeg da også selv gerne have.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Synes også de er så lækre :-)

      Slet
  6. Virkelig fin blog- og fine billeder!
    Signe, http://downwithbirdie.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de fine ord, hvor er du sød :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...