søndag den 12. februar 2012

5 fra Miss Selfridge


Den blå kjole hjemsøger mig helt seriøst i mine drømme, jeg har kigget på den siden den kom på shoppen og jeg drømmer om den om natten. Den er sååå fin og så elsker jeg altså bare navyblå. Den er så yndig med de fine flæser og detaljen med den lidt anderledes ryg er jeg også helt pjattet med. Mit navn står jo praktisk talt skrevet op og ned af den, den er så meget mig. Må ha, suk ;-/ Jeg har dog sat mig et mål der hedder nul shopping i februar (i hvert fald resten af den), udover mine nelly værdibeviser (hvor der selvfølgelig ikke er noget jeg gider at have pt - typisk), men jeg tror sgu ikke at jeg formår at holde det. Det bliver i hvert fald rigtig rigtig svært med alle de fristelser der er rundt omkring.

3 kommentarer:

  1. Wauw den nederste til højre er virkelig fin.

    SvarSlet
  2. Nøj, den blå er altså også fin. Kan godt forstå den spøger i dit hoved.
    Jeg kan heller ikke finde noget på Nelly lige pt - fedt med 3 værdibeviser der brænder i lommen. Meeen, de gælder jo til den 30/4, så. ;)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...