mandag den 6. februar 2012

Bare et lille nelly tip - Læderstøvler for en hund

Hvis ikke det var fordi jeg absolut ikke manglede flere ankelstøvler, kunne jeg godt være svært frstet til at shoppe et par af disse. Hvor ofte er det lige at man kan shoppe læderstøvler til 100-150 kr? Støvlerne er i ægte skind, og hvis man køber værdibeviset fra mydeal til 100 kr, der har en værdi af 300 kr, får man jo praktisk talt et par læderstøvler foræret for en slik.

Mydealen gælder i skrivende stund 11 timer endnu :-) Se her


Jeg er virkelig fristet af særligt Hilly støvlen (den nederst i højre hjørne) og til de 125 kr de kan klikkes hjem for, kræver det virkelig viljestyrke at lade være ;-)

Alle 4 par støvler er endda stadig tilgængelig i alle størrelser.

og et lille ps. så er der endnu flere læderstøvler og sko (også flade) fra Nelly White Label på tilbud, som også kan erhverves for omkring en hund med værdibeviset - Søg på "Nelly white label" og sorter efter laveste til højste, så kommer tilbuddene først :-)

8 kommentarer:

  1. Tak for at gøre mig opmærksom på støvlerne, jeg har allerede købt mydeals, men har endnu ikke valgt hvad jeg vil købe ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt, jeg mangler også at finde ud af hvad jeg skal bruge mine til, håber vejret snart bliver bedre, så det ikke virker helt forkert at shoppe sommervarer med de mange minusgrader vi har pt ;-) hihi

      Slet
  2. Uh Hilly er så fin.
    Tak for tippet julie, smutter ind og lurer med det samme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. No problem. Synes også Hilly er så fin og så til den pris, det må man næsten ikke gå glip af ;-D

      Slet
  3. Ih hvor er de fine. Jeg kunne godt overveje et par. Har købt fem gavekort ;) Jeg har allerede et par støvler på vej til mig, men der er dog ikke så meget hæl på.

    SvarSlet
    Svar
    1. I det her glatteføre vi har pt. er det vist også sikrest med nogle med lidt lavere hæl. hihi :-D Men det er absolut et kup for læderstøvler, hvis man vel at mærke kan lide modellerne :-) Jeg endte også med at købe 5 stk, hihi ;-)

      Slet
  4. Marie8/2/12

    Eeeej jeg havde lige købt et par på nelly og så så jeg dette indlæg og faldt i igen :) hapsede Hilly og glæder mig til de kommer hjem og bo hos mig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, det er altså også bare et kup og Hilly støvlerne er såå fine. og når man læser inde på nelly, har de tilmed fået rigtig gode anmeldelser :-D

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...