onsdag den 22. februar 2012

Blazere @ ebay


Jeg skal helt klart have tilføjet nogle flere blazere til min garderobe. Jeg vil særligt gerne have fat i en pink og en koboltblå. Der er et kæmpe udvalg på ebay og jeg har udvalgt et par favoritter. Priserne er inkl. fragt, dog er holder nogle af sælgerne til uden for EU, så der kan risikere at komme 25% moms og importgebyr oven i prisen. Den pink/sorte blazer (nr. 6) er jeg ret vild med, den er anderledes og virkelig fed. Alle de udvalgte fås i øvrigt i en del forskellige farver - se under de forskellige links :-)

Har i nogle favoritter?

5 kommentarer:

  1. Den øverste blå har det perfekte snit til mig... Tror liiige, jeg skal se nærmere på den! ;)

    SvarSlet
  2. De er også rigtig fine :-) Den blå er jeg ret vild med!

    SvarSlet
  3. Uh lexi blazers! Er vild med nr. 3, 5 og 6 :D

    SvarSlet
  4. Den blå på øverste linie er lige mig :)

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med nummer 6! Den er da så flot!!! Rigtig fin blog :-)

    Knus AnneDortheAndersen.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...