tirsdag den 21. februar 2012

In love with my new dress

Jeg fik mine nye kjoler fra Miss Selfridge med posten i dag, den jadegrønne passer perfekt og bliver skøn til sommer, den har åben ryg, men det er alligevel muligt at have bh på under. Men den blå her, det var kærlighed ved første blik da jeg så den online, og den er lige så smuk irl. Den er dog lige i det største, købte str 10 som jeg plejer men en str 6 eller 8 havde været bedre. Men nøj hvor er den smuk. Indlægget er udgivet via min iPhone, hvorfor billederne også er lidt mindre end normalt :-)
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Hvor er de virkelig smukke begge to. Nogle super gode køb Julie :)

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Jeg kan også vældig godt lide begge to, men ja, den mørkeblå er da bare perfekt. Er i øvrigt også med de to blazere i dine tidligere indlæg. Jeg har en sort blazer med de vildeste skuldre, som ikke gar være på endnu, men nu fik jeg lyst :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...