fredag den 17. februar 2012

Max factor Disco Pink



Jeg havde helt glemt hvor fantastiske Max factors neglelakker er. Deres farveudvalg er ikke voldsomt stort og er mest røde/pink nuancer, men deres lakker er altså virkelig fantastiske, de er utrolig nemme at lægge - 1 lag er ofte nok, penslen er utrolig nem at arbejde med og den holder godt. De koster til med kun 65 kr i Matas, hvor de også ofte har et tilbud hvor man kan købe 2 Max Factor produkter og få en gratis gave. Det fik jeg også da jeg købte denne, en fin metal æske indeholdende to små Max factor lakker, en lille khol og en mini mascara. Jeg har kun et enkelt lag på, og her på dag 3 er der endnu ikke nogle fejl i lakken. Og så er det bare den mest fantastiske kraftige pink nuance - den er noget mere skrig pink end billederne viser :-)

6 kommentarer:

  1. Rigtig fed farve :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Synes også farven er virkelig lækker - elsker pink :-D

      Slet
  2. Jeg har aldrig prøvet neglelak fra Max Factor, men det lyder da vildt godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De kan i hvert fald varmt anbefales (altså den type på billedet), deres små lakker er ikke lige så nemme at arbejde med som de store her. Jeg skal i hvert fald have købt nogle flere når jeg lige falder for en af deres farver igen ;-)

      Slet
  3. Hvor er den farve bare rigtig smuk. Og dine negle Julie.. Hvor er de altså bare pæne :)

    SvarSlet
  4. pink er det nye sort! Det er i hvert fald overalt her i London også, på negle, læber, tøj, sko, you name it! :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...