lørdag den 25. februar 2012

New in; Earstuds @ H&M



Jeg køber aldrig smykker, det er i hvert fald virkelig sjældent, da jeg altid går med mine egne, og når det endelig er, er det helst Chanel eller andet lækkert. Købte mange fingerringe på et tidspunkt, men jeg tager dem altid af i løbet af kort tid, da jeg hader at have dem på og så forsvinder de på magisk vis en efter en, hihi ;-) Sjovt som man kan ændre sig, da jeg var pureung og stadig gik i folkeskole havde jeg ringe på næsten samtlige fingre - jo større jo bedre (sjovt som den tendens er kommet igen), en milliard armbånd op af armene som vi selv sad og knyttede (i ved de der venskabsarmbånd) i håndarbejde eller i de øvrige timer i skolen, hvis vi kunne slippe af sted med det ;-) og store sølv creoler i ørerne.

Nåm, jeg lurer alligevel ofte, det kunne jo være at der var noget. Da jeg var i H&M forleden faldt jeg så over disse ørestikker og til 30 kr måtte de altså med hjem, det er da et fund til pengene!

2 kommentarer:

  1. Stjernerne er vildt fede!

    Tak for kigget!
    Kig forbi mine giveaways http://bykirsti.blogspot.com/2012/02/giveaway.html og http://bykirsti.blogspot.com/p/giveaways.html

    SvarSlet
  2. Hej jeg eeelsker dødningehovederne! Vildt fed blog:)
    Kig fordi min www.aussiefreak.blogspot.com
    Og bliv fast læser - så bliver jeg også på diiig:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...