torsdag den 16. februar 2012

New in; Hilly boots


Jeg tippede om en masse lækre læderstøvler fra Nelly lige her. Min mor som også have købt værdibeviser til Nelly måtte jeg jo også tippe, og hun endte med at købe Hilly støvlen, som også var den jeg var mest hooked på. Hun fik dem så med posten i mandags, hvor jeg tilfældigvis var på besøg, og så havde jeg jo lige mulighed for at prøve dem og se dem live ;-) De er endnu lækre i virkeligheden - billederne på Nelly yder dem ikke retfærdighed og så er de virkelig flotte og behagelige at have på. Så efter jeg havde prøvet min mors og var sikker på størrelsen, endte jeg også med at købe et par selv jeg skal hente på posthuset i morgen ;-) Jeg har købt dem i str 38, kan godt svinge mellem str 38 og 39 i støvler, men jeg passer disse i str 38 perfekt.

Har i også købt nogle af deres billige læderstøvler? :-)

8 kommentarer:

  1. Åh, jeg bliver mere og mere fristet ;) De er virkelig flotte! Jeg har også vundet et gavekort til Nelly, så jeg overvejer stærkt... Er dog lidt bekymret for om de 8,5 cm alligevel bliver for meget for min dårlige gå-i-hæle-motorik...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke at det kan passe at de er 8,5 cm, de føles i hvert fald ikke så høje. Jeg har det bedst med en hæl på ca. 6 cm og disse føles ikke så høje, de kan i hvert fald klart anbefales, virkelig lækkert skind og så kommer de i den fineste sorte opbevaringskasse med "skuffe" :-D

      Slet
  2. Sikke en lækker støvle og en lækker blog! (-:

    Måske vi skulle følges?

    Hilsner http://sidselkh.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have :-) Jeg vil da kigge forbi :-)

      Slet
  3. Marie16/2/12

    Jaa de er så fantastiske :) jeg lokkede min søster til også at købe dem! Kun gode anbefalinger herfra!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi ja, de er virkelig skønne, så flotte og behagelige at have på - og prisen gør det kun bedre :-D

      Slet
  4. De ser lækre ud! Jeg har kun købt stilletter indtil videre ;)

    SvarSlet
  5. De er virkelig pæne. Rigtig godt køb :-) De er så meget pænere IRL.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...