mandag den 13. februar 2012

New in; Leather jacket



 
I udsalgets slutspurt gjorde jeg virkelig et kup. Jeg skulle egentlig bare hjælpe min mor med at bedømme en jakke i Saint Tropez, som hun havde set online, men så spottede jeg denne læderjakke der var sat ned med 70% (!!)

Den er i det blødeste bløde skind, har 3-kvartærmer og en masse fede detaljer. Farven er beige/nude, og vil være dødflot til en sort tætsiddende kjole. Den er lige det koldeste til nu med de korte ærmer, men jeg er sikker på at den bliver et hit når vejret bliver lidt varmere :-)

4 kommentarer:

  1. Heldige dig ;) sådan noget er skønt. Tillykke med den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja, nogle gange kan man virkelig være heldig med lækre udsalgsfund for en slik ;-D

      Slet
  2. Den er fed. Tillykke med den. Virkelig flot farve :)

    SvarSlet
  3. Uf, det var billigt. Elsker læderjakker!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...