lørdag den 11. februar 2012

Nyt undertøj for alle pengene


Som jeg tippede om forleden, kan man pt. købte 4 par trusser i Change for 100 kr, og jeg er kommet til at gå lidt amok og har købt 12 par. Plus to par på tilbud i H&M til halvpris. Derudover har Change lige pt. 2 bh sæt i sort, hvid, beige eller ivory for 1 sæts pris. Jeg bruger en lidt usædvanlig bh-størrelse (65e), som altid er udsolgt og umulig at opdrive, måtte ligeledes opgive at finde to sæt da de havde et lignende tilbud i december :-/ Men denne gang lykkedes det og jeg fik således 2 bher og 2 par trusser for 380 kr, det er da et kup og så sidder de bare perfekt. Synes dog det er lidt nederen at man ikke må nøjes med at købe bherne, da jeg ikke bryder mig om de trusser man får til deres sæt, så jeg tog bare de billigste. Bherne koster normalt 299,95 kr/stk og trusserne 80 kr/par

3 kommentarer:

  1. Hvor lækkert :-) Undertøj er faktisk ikke noget af det jeg shopper mest, men på den anden side så er det bare SÅ vigtigt, at det er noget man føler sig tilpas i. Jeg har ikke rigtig nogen erfaringer med Change, men virker da til at de har nogle ret gode tilbud for tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er heller ikke det jeg køber mest af, men nu var der jo lige nogle rigtige gode tilbud og så er det da med at slå til. Særligt i Change kan jeg godt lide at man ofte kan få noget til halv pris, uden at det er sørgelige udsalgsrester der er tilbage. Men Change kan absolut anbefales, det er virkelig god kvalitet :-)

      Slet
  2. Hvor lækkert! DEr er virkelig ikke noget bedre end skøn, lækkert og behagelingt undertøj :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...