onsdag den 15. februar 2012

Outfit of the day @ De perfekte sorte jeans



 I mandags havde jeg mine jeans på for første gang - dem jeg købte tilbage i november. Jeg har forsøgt at hoppe i dem flere gange, men jeg har ikke kunne finde på noget at have på til, som jeg følte mig godt tilpas i, og det betyder jo en del. Fandt så denne virkelig lækre og bløde t-shirt i Divided forleden til 70 kr, trods prisen er det en virkelig lækker kvalitet, og ikke sådan noget trist slasket stof der mister sin pasform hurtigere end man kan tælle til ti, som divided godt kan have en del af. Har ikke haft bukser på i årevis, så det var lidt af et spring, men jeg synes nu det funkede meget godt, omend jeg må tilstå at jeg altså har det bedst i kjole ;-D

Jeans H&M - Shirt Divided - Chain/Earrings Andora Design - Boots Gardenia - Blazer Only - Bag Marc by Marc Jacobs - Nailpolis wet n wild fuchsiarama

11 kommentarer:

  1. Jeg har de samme jeans, og jeg er altså også ret begejstret for dem.

    Og de klæder dig altså super godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er virkelig lækre - både at se på, men bestemt også at have på. Og tusind tak :-D

      Slet
  2. Jeg synes du ser fin ud i bukser søde Julie. Men kender så udemærket godt det med, at man føler sig mere tilpas i noget, mere end andet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, tusind tak :-D Ja, det er svært bare sådan lige at ændre på ens vaner fra den ene dag til den anden. Kræver lidt tilvænning :-D

      Slet
  3. Virkelig et lækkert outfit! Er vild med blazeren til :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, synes også blazeren går rigtig godt til, og giver lige lidt ekstra til jeans og top som jo godt kan være liiidt casual i sig selv :-D

      Slet
  4. Jeg synes det klæder dig med bukserne, i det hele taget et lækkert outfit, men jeg kender godt det med at være vant til enten det ene eller det andet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-D og ja, det kræver lige lidt tilvænning når man skal bryde sine gamle vaner ;-)

      Slet
  5. Jeg synes, at det er et rigtig godt look til dig :) Enormt gennemført at se på :) Men jeg er selv kjole/nederdels fixeret, men det sidste stykke tid, har det bare været nemmere med at lige hoppe i et par jeans, i stedet for at stryge ;) Alt har sine fordele, hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh hvor er du sød, tak :-D Jeg har heldigvis ikke så mange kjoler der skal stryges, men jeg kender det alt for godt, det er et helvede med strygning, så er det nogen gange bare nemmere at hoppe i noget der er lidt nemmere at have med at gøre.

      Slet
  6. Det ser bare så pænt ud til dig med bukser og resten af tingene til :-) Gør det endelig oftere :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...