lørdag den 18. februar 2012

Outfit of the day @ Statement shoulders




Jeg var til fødselsdag i torsdags, hvor jeg så sådan her ud. Luftede for første gang min blazer fra Minimum jeg fik i julegave. Det var lidt af en udfordring at få min vinterjakke ovenpå med de kæmpe skulderpuder, men det lykkedes - til gengæld har jeg sjældent været så bredskuldret og mine skuldre sad seriøst helt oppe ved ørerne :-D Bliver rart når man kan undvære jakken og bare nøjes med en blazer ;-)


Dress H&M - Blazer Minimum - Bag Marc by Marc Jacobs - Chain/Earrings Andora Design - Leather boots H&M - Nail polish Max Factor Disco Pink

9 kommentarer:

  1. Den er bare så fin den blazer - ser rigtig godt ud til dig :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet
  2. Ih, jeg er helt vild med den blazer, elsker markerede skuldre :)

    SvarSlet
  3. DEn er fin :) Og den har en skøn farve.

    SvarSlet
  4. JA, jeg synes også den har en helt igennem skøn farve. Det er et super fint outfit :-)

    SvarSlet
  5. Rigtig fint outfit til dig :-) Du ser SÅ fin ud!

    SvarSlet
  6. Hej Julie :)

    Jeg har valgt at give dig en blog award!
    Læs mere om det på min blog lige her: http://somethingsammi.blogspot.com/2012/02/blog-award.html

    Stort knus fra
    Maja
    / www.somethingsammi.blogspot.com

    SvarSlet
  7. Lækkert outfit, med en masse skønne detaljer :)

    SvarSlet
  8. Jeg er bare helt vild med den måde du har sammen sat dit outfit på, så stilet!
    Og kjolen fra H&M er virkelig nice, den kan jeg nu godt li' :)
    -Og ja, det bliver fedt når man ikke behøver en stor jakke mere!

    // Pernille
    www.Pernullcanhazblog.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...