onsdag den 1. februar 2012

Så sker det igen - Værdibevis til nelly på 300 kr for 100 kr

Nu er det igen muligt at gøre et kup, med et værdibevis til Nelly.com på 300 kr, men man betaler kun 100 kr. Denne gang er det MyDeal (som er en del af DBA) der har tilbuddet kørende til og med søndag.

Der er ikke gratis fragt i øjeblikket hos Nelly, medmindre man køber for 500 kr, men det har de ofte - om ikke andet, så er der gratis fragt på efterfølgende bestillinger, hvis man bestiller indenfor 14 dage efter sidste køb. og med rabatkoden NELLYLOVESFASHION får man yderligere 50 kr i rabat ved køb for over 300 kr.

Jeg endte med at købe 6 værdibevis sidst tilbuddet var der og jeg fik først lige brugt det sidste i går, men hold op nogle gode køb jeg har lavet. Jeg bruger lang tid på at overveje, da jeg særligt pga. prisen ikke gider at bruge tid eller penge på returnering og jeg gider heller ikke at købe bare for at købe ;-)

Skal helt sikkert have købt et par stykker eller 5 igen ;-)

Det kan bruges til og med 30. april 2012 og man må købe 5 stk pr. person.

15 kommentarer:

  1. Tak for tippet, det vil jeg da benytte mig af :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt, jeg kan vist heller ikke komme uden om at købe nogle stykker. hihi :-D

      Slet
  2. Årh jeg takker dig af hele mit hjerte, søde bloggerinde.
    Jeg har været forelsket i et par stiletter til 350 kr. i et par uger nu, men havde ikke råd til dem - nu har jeg. Tusinde tak for tippet :-)

    Tjek gerne min blog, hvis du lyster - miateut.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt :-D Glad for at du kan bruge tippet, jeg skal vist også have købt et par stykker ;-)

      Slet
  3. ved du, om man kan lægge værdibevis sammen og købe for større beløb? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan kun bruge 1 pr. køb, men man kan bruge værdibeviset sammen med 50 krs rabatkoden, så det er muligt at spare 250 kr på et køb derinde :-) Til gengæld kan det godt bruges på udsalgsvarer :-)

      Slet
  4. Super tip! Tak for det...jeg har købt 3 stk! Wuhuu :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. No problem ;-) Jeg er selv kommet til at købe de 5 man må ;-) hihi

      Slet
  5. Ej hvor fedt! :-) Skøn blog du har, kig gerne forbi? http://www.4piger1blog.blogspot.com/ ;-)
    Knus Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de fine ord. Jeg vil da kigge forbi :-)

      Slet
  6. Først og fremmest, virkelig skøn blog! Jeg vil gerne gøre dig opmærksom på et indlæg jeg har lavet som jeg synes alle teenagere burde tage et kig på! http://obfashioned.blogspot.com/2012/02/om-at-finde-sig-selv.html

    Knus Frederikke

    SvarSlet
  7. Det er et super godt tilbud. Jeg købte fem sidste gang og det har jeg gjort igen. Den første bestilling er allerede lavet ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Absolut, det er virkelig en god mulighed for at shoppe for små penge. Jeg købte 6 sidst og er kommet til at købe 5 denne gang, hihi ;-)

      Slet
  8. Anonym6/2/12

    Tak for tippet :-) Fri fragt kommer der kode med den i den første bestilling, eller trækker de det automatisk fra ved næste bestilling?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt. Der er fri fragt ved øvrige bestillinger, hvis man bestiller senest 14 dage efter man afgav sidste bestilling. Man skal ikke benytte kode eller lign. man bliver ikke opkrævet for fragten :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...